Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
lars_fff skrev:Gulvitt är tillbaka efter några deppiga veckor! Vi summerar den mentalt jobbiga säsongen ihop med målvakten Viktor Noring, som har varit ett av få glädjeämnen under 2021. Vi pratar om året som gått och Noring delar med sig av sina tankar kring varför det har gått som det har gått och vad han tror krävs för att FFF ska ta steget tillbaka till elitfotbollen. Häng med, lyssna via länk eller där poddar finns. /Lars - Eric
Hauksten skrev:Åsikter kring Norén?
Lagetvidhavet skrev:Var har du hört detta?
Sidledsdanne skrev:Nobben av Englund såg man inte komma. Jag följer inte FF slaviskt men av det jag sett har Englund varit bland de bättre i år, och förra året i Allsvenskan. Planens gigant mot AIK. Visst kan man bygga nytt, men ryggraden är viktig också. Fan tror jag ska be Jocke ringa.
Sidledsdanne skrev:Nobben av Englund såg man inte komma. Jag följer inte FF slaviskt men av det jag sett har Englund varit bland de bättre i år, och förra året i Allsvenskan. Planens gigant mot AIK. Visst kan man bygga nytt, men ryggraden är viktig också. Fan tror jag ska be Jocke ringa.
Brattebobo skrev:Ny tränare skulle behöva presenteras åtminstone före jul.
FotbollsFFantast skrev:Tobbe K å Dahl är inga som bär oss tillbaka till SE.
Brattebobo skrev:Och Erlandsson, Adam E, Bala, Godwin, Kizito, Wede, Edi? Måtte vi ha bra trådar på gång som dras i. Hade velat ha kvar Hintsa, Melker och Norén. Inte Tobbe K och Dahl. Men självklart är det de bästa som har intresse på sig från AS och SE. Bara att komma och plocka russinen ur den gulvita kakan. Ur askan får vi resa oss och bygga något nytt på ruinerna.
Långabollar123 skrev:Hörde likande från en i styrelsen . Ska bli kul och se när allt kommer fram . Någon som vet om Englund och Stoffe ?
Lagetvidhavet skrev:Var har du hört detta?
Tuta och Kör skrev:ryktet säger att Tobbe K är kvar Linus Dhal är kvar Melker på väg till Landskrona Mokki på väg till Åtvidaberg Hintsa på HIF,AIK Och Värnamos lista Linus IFK Malmö Axel Öster
FFF- Marcus skrev:Özen håller för SE eller högre enligt honom själv. Är man sämst i de laget som slutar sist i SE kanske man bör inse sina kvaliteter.. Att spelare likt özen ansett sig vara duktiga nog utan anstränga sig i vår klubb är anledningen till var vi är idag..
Snus skrev:Det absolut värsta tänkbara är att behålla Tuvesson. Behövs något helt nytt med nya ideér, både på och utanför plan. Vi är ett förlorande lag och sånt sätter sig i väggarna. Men och andra sidan... borde han inte redan ha lämnat nu isåfall.
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )