Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46362 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Jo eller så kan det vara skillnad på att krossa allt motstånd eller mena att vårt stora bollinnehav måste ge fler avslut på mål. Igår var det väldigt enkelt för Trollhättan att försvara sig i åtminstone 75 av de 90 minutrarna.
Brattebobo skrev:I premiär i mars. Mot ett på denna nivån bra fotbollslag. Väntar man sig fortfarande att vi ska krossa allt och alla enkelt varje match i den här serien kanske man mår bra av att justera förväntningarna lite.
FotbollsFFantast skrev:Fakta 2 skott på mål…på 90 min. Som seriefavorit på hemmaplan.
snutstrut skrev:Vad var positivt? Jag tyckte Stoffe och särskilt Melker Nilsson skötte sig alldeles utmärkt i sina roller. Försvaret är riktigt stabilt. Noel är otroligt bra på sin mittbacksplats (frånsett någon dum felpass som ledde till omställning). Melker Larsson tycker jag har växt till sig och spelade lugnt och tryggt. Gissar att laget kommer släppa in färre mål denna säsong än förra. Det syns lång väg att Pontus Carlsson är en riktigt bra spelare. Sen kan man undra lite var han skulle kunna få spela? Tveksamt att han petar Stoffe eller Melker på mitten. Till höger som komplement till Sibelius kanske? Aguda får väl nästan alltid spela 90 min?
Brattebobo skrev:Verkar som att de tyckte att matchen var slut. Minst fyra minuter tillägg ropades ut och så som de sölade så vore det väl rätt märkligt om han hade blåst av på 94:00…
Sammo_FFF skrev:Var det nån som förstod vad Trollhättanspelarna protesterade mot efter kvitteringen? Offside var det inte ens nära, 3-4 spelare gör Aguda onside. Möjligtvis skulle Stålheden fått straff då han blev tacklad bakifrån men det blev ju en fin assist i stället!
FotbollsFFantast skrev:Förundras över hur bra alla tycker det ser ut här inne. Hade bollinnehavet vi eftersträvar så oerhört mynnat ut i en strid ström av målchanser hade jag lättare förstått det….
FotbollsFFantast skrev:Förundras över hur bra alla tycker det ser ut här inne. Hade bollinnehavet vi eftersträvar så oerhört mynnat ut i en strid ström av målchanser hade jag lättare förstått det….
Brattebobo skrev:Var inte på plats idag men av den halvan av matcher jag såg att döma tyckte jag nästan det här var en ovanligt bra premiär (för att vara premiär)? Försvaret såg ramstarkt ut, passningsspelet rätt bra, inga jättesvackor i spelet vad jag uppfattade, får en feldömd straff emot oss efter att sånär tryckt in ledningen några gånger. Tre missade poäng givetvis, men ändå moraliskt gott att vi kvitterar till slut. Nej, det här gjorde mig inte orolig. 29 matcher kvar.
Dif 85 skrev:Inte för att jag hoppas..men är inte J-Södra storfavoriter i serien ??
FotbollsFFantast skrev:Vet någon framåt hur de vill spela? Första halvlek har de ju inte ett skott på mål….
Glory_FFF 1928 skrev:Detta håller inte, fyfan vilket bedrövligt jävla spel. Sedan är det för mig fullständigt obegripligt att vi byter in en inlånad spelare som gjort en träning med oss istället för Melwin som varit lysande under försäsongen. Vad ger det för signaler till våra ungdomsspelare? Fin matta har vi iallafall
Sammo_FFF skrev:Borde vara det nu iallafall. Fy farao vad uselt idag.
Dif 85 skrev:Inte för att jag hoppas..men är inte J-Södra storfavoriter i serien ??
Visar 1 till 30 ( av 46362 poster )