Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46637 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Aguda, Melker N & Rasmus A verkar tyvärr helt har tappat formen, går alldeles för långsamt.
Mac_ skrev:Får försöka ingjuta lite hopp här nu då. Hänvisas väldigt mycket till hur bra det var förra året och ändå har vi tagit en poäng mer än vid samma tidpunkt förra året. Vi kryssade bland annat också under hösten mot såväl Olympic som Torn. 48 gjorda mål framåt nu, där ligger vi några omgångar före också. Oddevold har ett jävla fint utgångsläge, men ska möta både oss och Lund på bortaplan. Lägg till lite klassiska nerver när man bara ska knyta ihop säcken och säkra det. I den här serien finns det flera exempel på det från tidigare år. Oskarshamn hade väl i princip sprungit hem serien redan efter halva säsongen, men tappade och slutade fyra. Landskrona skulle säkra avancemanget flera omgångar från slutet, men lyckades väl först på tredje försöket i sista omgången. Så det finns hopp om vi kollar lite historik i alla fall :) Därmed inte sagt att jag är nöjd med att vi ligger trea nu med sex poäng upp till serieledaren andra året i Div.1. Kommer att krävas nästintill maximal utdelning nu, något kryss kanske man kan kosta på sig beroende på vad konkurrenterna gör, men inte mycket mer.
Brattebobo skrev:Oddevold har som lag en helt annan löpvilja, krigaranda, tro, kalla det vad man vill. De springer 100% för varandra och går inte ner sig. Hade vi uppträtt på det sättet tror jag säkert att vi har ”bäst” spelare som skulle utgöra det bästa laget i serien, men det har vi ju inte sett på 21 matcher nu och då vinner man ingen serie. På den fronten var det bättre förra året. Vilket återigen får en att tänka på Hofsö. Det var det enda man var orolig för i år, att hoppas inte vi tappar geisten liksom när han försvinner. Vinner Oddevold ikväll är det lika bra att gratulera till seriesegern. Då behöver de ju bara hålla linjen de haft hela tiden någorlunda och kan till och med kosta på sig att förlora mot oss om ett par veckor.
Tuta och Kör skrev:Ja detta håller inte alls. Vad jag har förstått så är det den enda man snackar om är hur man ska jobba defensiv. Sjukt Hade vi inte haft några inviduella duktiga spelare så hade vi varit ett mitten lag i denna serie. Jag tror inte det finns glädje i denna trupp tyvärr. Jag tror han är för negativ tränare. Tiden kommer visa
Don Godiva skrev:Nästa år blir det säkert en ny tränare.Behövs en som vill spela offensivt och inte som nu
Lagetvidhavet skrev:Rättvist också. Bästa laget vi mött i år. Norrby hemma på Lördag med gårdagens insats i bakhuvudet. Usch, ångest på den.
Don Godiva skrev:Behöver ett nytt spelsystem och efter igår är det ännu mera tydlig
Lagetvidhavet skrev:Rättvist också. Bästa laget vi mött i år. Norrby hemma på Lördag med gårdagens insats i bakhuvudet. Usch, ångest på den.
mackattack2 skrev:Lund ny 2:a i tabellen.
Visar 1 till 30 ( av 46637 poster )