Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Ja eller en talang som bara blev talang…..
Långabollar123 skrev:Fel klubb för ung talang. Känslan är att man inte är orolig för Lill Hintsa. Kommer explodera när han väll får chansen i vilken klubb än han spelar. Bara kämpa vidare
FotbollsFFantast skrev:Landslagsaktuell -04 när han kritade på för oss, nu kommer yngre förmågor in före….
Tuta och Kör skrev:Finns nog inte en chans på att killen vill vara kvar. Men det sjukaste är att man glömmer bort att han är väldigt ung, född 2004. Säkert en härlig framtid framför sig.
FotbollsFFantast skrev:Finns det nåt som inte tyder på en utlåning av Lill Hintsa i höst? Uppenbart ingen Chrisse tror på….
Hissen skrev:Välkommen till verkligheten. Falkenberg är inte bättre.
Don Godiva skrev:Har petat ärlig hur tänker han
RodevågsBåt skrev:Förlorar vi idag så tycker jag Chrisse borde lämna. Kan acceptera oavgjort beroende på andra resultat Perfekta tillfället för en ny tränare med uppehåll. Men jag tror vi vinner, men troligtvis på samma nivå som dom andra borta matcherna
Brattebobo skrev:Där har vi lösningen. Den där pådrivaren vi söker i laget… Chibuike och Juel-Nielsen in i sommar, det är de typerna vi letar efter;-)
PekkabadboyForEver skrev:Såg John Chibuike, Zvezdan Hroh och David Svensson gå in på kansliet tillsammans igår. Får se vad som händer nu framöver. Vet inte om John dricker kaffe, men jag kan tänka mig att dom inte bara skulle fika och prata gamla minnen från Allsvenskan 2019.
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )