Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Vilken härlig inramning Getinge bjöd på. Så mycket folk ikväll. Många från Getinge Kul att se
Lagkamraten skrev:Äntligen en som har det klart för sig hoppas att tränare staben läser detta
FFF-Eric skrev:Haha, utvecklar inte spelare... Du fick svar på tal igår :)
Tuta och Kör skrev:Håller med till 100% Han kommer inte hålla länge och tiden kommer visa. Laget hade varit i toppen av denna serie med vilken tränare som helst, till och med om Håkan och Lunkan hade tagit laget. För så bra är truppen. Stoffe utvecklar inte spelare så är det bara. Han har en plan och det är hans CV
Don Godiva skrev:Ändra inte mycket till i morgon. Christer har inte kunskap att utveckla spelare . Bara hängslen och livrem framtiden finns i unga utvecklingsbara spelare inte gamla dom passerat bäst före datum
Lagetvidhavet skrev:Kan också hålla med om att man borde testa lite nytt imorgon. Men känner jag Stoffe rätt blir det exakt samma startelva som emot Trollhättan. Kämpat gula!
Långabollar123 skrev:Klart det blir ändringar. Ahalfors hemma då ska man passa på testa för det kommer sluta 3, 4-0 imorgon . Rotera nu när man kan och testa spelare så dom inte tappar hoppet. Gabbe, Lukas , Melker Kanske Remo på Wille eller Hintsas plats . Bara testa på , om man inte testar på i sådan hemma match ? När får man då testa på? Dock ser man hur mycket man saknar Hofsö . Leo talang kanske men har väldigt långt kvar speciellt mot bra motståndare . Testa Oskar eller Elliot mot Leo. Alla i denna trupp kan gå in och spela div.1 till 100%
Don Godiva skrev:Intressant och se om det blir några förändringar i laget eller det blir samma som sist
Zackie skrev:Märks att man inte e van vid förluster, hela veckan har ju varit förstörd. Men nu e de bara upp på hästen igen! Som sagts härinne så måste de va slut med de här templösa passningarna i uppspelsfasen, Tobbe till Stålheden till crazy till Stoffe o om o om igen:( Jag saknar mer variation i Start 11:an, motståndarna vet hela tiden var de möts av, in med Gabbe Melker o Lukas, håller lätt på denna nivå!
Lagetvidhavet skrev:Högsta tempo på Lördag, där ska det inte vara något snack!
Zackie skrev:Märks att man inte e van vid förluster, hela veckan har ju varit förstörd. Men nu e de bara upp på hästen igen! Som sagts härinne så måste de va slut med de här templösa passningarna i uppspelsfasen, Tobbe till Stålheden till crazy till Stoffe o om o om igen:( Jag saknar mer variation i Start 11:an, motståndarna vet hela tiden var de möts av, in med Gabbe Melker o Lukas, håller lätt på denna nivå!
Lagkamraten skrev:Hmm (Melker o Stoffe)tycker att de är för lika i sitt spel duktiga absolut men som jag ser det så spelar de för mycket i sidled o bakåt. Det resulterar i att en så duktig spelare som Ärlig får bollen på fel ställen på planen jämfört med förra året. Nu får han bollen på mittplan men förra året fick han boll utanför straffområdet där han kunde utmana o skjuta. I år har han knappt ett avslut! Tittar vi då på nästa skickliga spelare Hintsa så blir hemåt passningar från centrala mittfältare resultat att våra mitt backar försöker slå bollar i ytan som Hintsa är så bra att gå i djupet på. Och det är saniligen inte svårt att läsa det för motståndarna. Så det jag önskar är att försvarare vågar spela upp på mittfältet som där i från kan sätta hintsa o ärlig med boll när de är i rätt positioner. I år har det blivit så att Borgström har hamnat och fått Ärligs lägen. Inget ont om någon men rätt man på rätt plats. Våga spela framåt. Vi vänder detta vi ska UPP !!!!!
Tuta och Kör skrev:Håller med men dock är jag lite orolig hur det såg ut efter deras 1-0 mål. Det var rena hönsgården på planen och ingen struktur fast det nästan var 35 min kvar. Få med ett kryss hem och va glad. Tobbe skötte nästan alla uppspel med sin vänster fot gång på gång. Det var något nytt för mig. Efter deras mål såg jag ingen panik hunger som i första halvlek där vi sprang sönder dom. Så nu är det bara fortsätta exakt som första halvlek så kommer målen att trilla in.
Sammo_FFF skrev:Grejen är att man behöver inte vara bättre än det vi visat för att vinna denna serie. Vi dominerade spelet totalt senast och skapade hur mycket chanser som helst. Jag är van vid att se Juventus, då är man i nuläget glad om man får se en målchans per match! :) Vi missade öppet mål på mållinjen, medan de sätter ett långskott från ingenstans. Såna missar vi gjorde i går men även delvis mot Oddevold kan rimligen inte fortsätta, utan skapar man liknande chanser kommer det bli mål och vinster. Jag kommer däremot bli orolig om vårt spel försämras i de nästkommande matcherna och vi slutar skapa chanser. Säsongen är lång och vi har hemmaretur mot båda senaste motståndarna! Framåt Gula så ser vi fram emot att möta Blåvitt nästa år! :)
mackattack2 skrev:Vi kanske tror att vi ska springa igenom denna serien lätt nu när GAIS inte är med, men vi kanske inte är bättre än vad vi har visat i dom två senaste matcherna… Chrisse är för stolt för att göra ändringar i start 11:an , men det hade nog inte spelat någon roll viken tränare det hade varit, för har en tränare plockat ut en 11 så är det det som gäller. Förändringar är farligt…. Gabbe, Melker.L,Lucas,Oskar,Seven o.s.v kommer garanterat tröttna om dom får hoppa in som tidigast i 85 minuten. Då Chrisse anser att det inte kan skada så mycket… Jag säger bara spela dom som gör det bäst på träning och har formen så kommer detta ordna upp sig.
mackattack2 skrev:Ja vi har mer eller mindre samma lag som förra året, men det kan ju hända att våra konkurrenter har värvat….. Vill nog inte säga att vi joggade hem 2 platsen, har för mig att det skilde 5 pinnar till Oddevold och då hade vi både tur med resultat i övriga matcher och en del tur för FF s del med något sent mål på hemmaplan mot Qviding. Melker L satte ett grymt inlägg i 90 minuten som Hofsö nickade in. Men jag hoppas att du har rätt att det bara är till att jogga hem serien….
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )