Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Visst sätter vi lägena vinner vi idag. Dock, är det inte fan så trögt i uppspelsfasen? Dåligt bolltempo från Tobbe Tim, Stoffe…
FotbollsFFantast skrev:Visst sätter vi lägena vinner vi idag. Dock, är det inte fan så trögt i uppspelsfasen? Dåligt bolltempo från Tobbe Tim, Stoffe…
Tuta och Kör skrev:En gåta att Hintsa blev utbytt. Helt otroligt tror Trollhättan var väldigt glada att vi slutade springa på djupet som hintsa gjorde. Dåligt bytte
Långabollar123 skrev:Varför tog dom ut Hintsa ???? Han var ju den enda som hotade??? Pinsamt Isåfall upp med honom på top och ut med Leo. Vi dog helt sista 30 min och inga löpningar längre. Varför panik vid 1-0 det var ju 30 min kvar. Dåligt av tränaren att stressa upp spelarna. Så här kan det se ut i år och då ska inte paniken komma. Fortsätt spela spela spela tro på det.
Långabollar123 skrev:Varför tog dom ut Hintsa ???? Han var ju den enda som hotade??? Pinsamt Isåfall upp med honom på top och ut med Leo. Vi dog helt sista 30 min och inga löpningar längre. Varför panik vid 1-0 det var ju 30 min kvar. Dåligt av tränaren att stressa upp spelarna. Så här kan det se ut i år och då ska inte paniken komma. Fortsätt spela spela spela tro på det.
Tuta och Kör skrev:Nu i början är det bara krig och ingen skön fotboll. Är dock osäker hur bra och tunga Oddevold är på gräs för dom hade stora problem igår mot Ahlafors och hade väldigt mycket tur. Tyckte det var väldigt synd om Ahlafors men tyvärr så missade dom massa chanser. Trollhättans gräsplan är också väldigt begränsad och det gäller att ställa in sig på krig. Viktigast är att vår backlinje skickar bollen istället för att drälla med bollen annars kommer dom straffa oss. räkna med att dom kommer pressa våra backar väldigt mycket enligt deras tränare på deras hemsida.
FFF-Eric skrev:Någon har varit på groggen :- ) Vi har inte förlorat i seriesammanhang sedan i början av maj 2022. Efter seger och serieledning imorgon kan du få återkomma.
Zackie skrev:Vi sjunker som en sten i tabellen, kämpa! Torn två raka 3:or nu, såg man inte komma efter premiären.
Zackie skrev:Vi sjunker som en sten i tabellen, kämpa! Torn två raka 3:or nu, såg man inte komma efter premiären.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )