Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47109 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:1-1 mot Tvååker. Sitt ner Och du tror ni kommer ta steget upp? Ni hör hemma på denna nivån tillskillnad från oss
Hissen skrev:Välkommen till verkligheten. Falkenberg är inte bättre.
FotbollsFFantast skrev:Sett över 90 min är vi ju inte i närheten att få med 3p. Mot en nykomling i söderettan. Känn på den.
FotbollsFFantast skrev:Sett över 90 min är vi ju inte i närheten att få med 3p. Mot en nykomling i söderettan. Känn på den.
FFF-experten skrev:Hur vi släpper in första målet är ett bra exempel på hur FFF numera spelar...Vi har ett utmärkt läge att ställa om och anfalla när Eskilsminne tappar bollen...istället väljer Stoffe att spela bollen bakåt och hem. Kontringsläget går förlorat då man istället väljer att börja rulla boll mellan mittbackarna. Då man slarvar skapas istället en målschans och i detta fall mål för Eskilsminne. Varför i hundan vågar vi inte anfalla när vi har läge? Varför måste vi alltid rulla bollen bakåt först?
Brattebobo skrev:Ja du det är frågan, såg du dagens match? Käre nån, byt ut hela laget…
Helig skrev:Aguda, Borgström, Hintsa och Ärlig sitter på utgående kontrakt. Vilka tror ni försvinner i sommar?
Lagkamraten skrev:Avsätt Crisse nu ! 25 min kvar ligger under o vi byter mittback!!!!
Visar 1 till 30 ( av 47109 poster )