Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mac_ skrev:Glöm inte en blaskig Falcon 3,5 %.
Mac_ skrev:Glöm inte en blaskig Falcon 3,5 %.
snutstrut skrev:Önskar solsken och en bratwurst på läktaren till 1/4!
FFF Nisse skrev:Måste vara ödmjuka det är inte lätt att vinna en serie. Men vi har ett lag som ska kunna vara med och verkligen kunna fightas om det. Min gissning är att Oddevold kommer vara med länge
FFF Nisse skrev:Måste vara ödmjuka det är inte lätt att vinna en serie. Men vi har ett lag som ska kunna vara med och verkligen kunna fightas om det. Min gissning är att Oddevold kommer vara med länge
Zackie skrev:Ärlig o Aguda gjorde mkt mål förra året, ser inte varför de skulle göra mindre i år, sen Leo gjorde 12 mål i Qviding som var bottenlag i vår serie, bör väl kunna göra runt 15 iallafall, Remo öste in 25 mål i div 2, bör väl kunna göra runt 10 beroende på huk mkt speltid han får. Nä jag e inte direkt orolig över målskyttet, sen har vi ju då dessutom O Hintsa som förra året i mina ögon underpresterade lite o säkert kommer att göra fler mål i år.
FFF_Klagshamn skrev:Vilken plats tror vi Ahlafors tar i år? Jag tror säkerligen dom kan vara med och utmana oss också
Brattebobo skrev:Inget resonemang alls. Kan ändra till ”Oddevold eller vad det nu kan bli” om det är laget som kommer sticka upp över de andra hyfsade gängen.
IKO3 skrev:Tror du missat ett lag som kan ställa till det för er ;) Sen, vad grundar du ditt resonemang om att ljungskile ska va med där uppe i toppen?
Brattebobo skrev:Det finns ju ett gäng falkenbergare i truppen om man säger så, men när tränaren tar ut laget kan han väl förstås inte ta hänsyn till huruvida man kommer från trakten eller inte. Dagens DM-startelva är betydligt mer lokalproducerad…
FotbollsFFantast skrev:Anses falkenbergarna vara tillräckligt bra så spelar de väl antar jag.
IKO3 skrev:Tror du missat ett lag som kan ställa till det för er ;) Sen, vad grundar du ditt resonemang om att ljungskile ska va med där uppe i toppen?
FFF-experten skrev:Ja det ser bra ut! Jag tror vi kommer att greja detta. Det som möjligen oroar något är målskyttet...Vi behöver en målspruta där framme som ersätter Hofsö. En sån där jobbig typ som finns på rätt plats vid rätt tillfälle och som petar in lite "enkla" mål då och då...Någon som levererar runt 15 mål på en säsong. Leo Shahin kanske...
FFF Nisse skrev:Ja 1 Falkenbergare det är så jävla dåligt. Vi är värre än Real Madrid o Liverpool som har fler från egna led i sina lag. Vi har en akademi som ska vara bra är den det? JAG vill gå till arenan titta på fotboll som spelas av killar från Falkenberg, sen förstår jag att det inte bara går att ha egna talanger. Men Oskar Melker L Gabbe Rasmus mfl är tillräckligt bra för att spela och dessutom hade det gett oss en klart bättre mängd supportrar på läktarn!!!
Messi skrev:Är det 1 falkenbergare i startelvan.
Brattebobo skrev:Vi ska vara för bra för att komma in i någon rejälare svacka i år. Sen är det ju om något annat lag går lite som tåget också, om det så är Norrby eller Ariana eller Ljungskile eller vad det nu kan bli så gäller det ju att vara så pass stabila över hela säsongen som Gais var i fjol och vi inte var de sex första matcherna (och inte heller försäsongen). Klart vi kan åka på nån smäll här eller där mot något av de bättre lagen, men de bör kunna vara ganska lätträknade och följas upp av nya pinnar in på kontot nästföljande omgång.
snutstrut skrev:Känns nästan lite trist att behöva köra en hel säsong i ”fel” serie. Detta hade säkerligen räckt till topp 5 placering i Superettan!
mackattack2 skrev:Kul att det är med så många Falkenbergs killar i start 11a:n imorgon.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )