Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46373 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Kan bli en bra värdemätare på imorgon men jag tro väl säkert att Stoffe går runt på många spelare igen och testar dom på olika positioner. Grymt onödigt att dessutom dra på sig skador så bara bra om man rullar runt på mycket spelare på försäsongen.
Zackie skrev:Gais nästa helg o om 2 v tävlingspremiär mot Hammarby borta, då får vi hoppas att mkt av grundidéerna sitter, komma ifrån med hedern i behåll o stabilt försvarsspel över hela banan! BOIS imon blir ett bra prov på hur vi ligger till, hoppas Gabbe o Stålheden spelar mittbackar, att Hofsö får den centrala offensiva roll i 3 formationen näst längs fram. Nåt sånt här Erlandsson Borgström Gabbe Stålheden Crazy Dahl-M Nilsson O Hintsa-Hofsö-Ärlig Christiansson Sen finns där väldigt många alternativ, tycker truppen ser riktigt bra ut, M Larsson o Sibelius såg bra ut senast, EHintsa har mkt i sig, Fridolf, Bala & Aguda håller oxå god klass för denna nivå, sen har vi ju ”gubbarna” Stoffe o Tobbe som oxå kommer tillföra mkt i år. Martinsson ska jag väl säg har jag inte sett, sist men inte minst Kizito, en skadefri sådan gör 20 baljor i ettan!
FFF_Klagshamn skrev:Får vi nu bara in en stabil mittback så ser det faktiskt väldigt intressant ut
outdoor miner skrev:Fast Torns IF är från - och spelar i - Stångby, 2km norr om Lund.
FFF_Klagshamn skrev:https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://sv.m.wikipedia.org/wiki/%25C3%2596stra_Torn&ved=2ahUKEwiJi-f0t9z1AhVTQfEDHQ0TB94QFnoECDUQAQ&usg=AOvVaw3nmdA9GJYomB2tae3UnLNX Här kan ni läsa på lite om Östra Torn! Har en polare som pluggade i närheten av kvarteret. Nu spelar vi seriematcher mot det kvarterets fotbollslag!
FFF_Klagshamn skrev:Vad händer med Kizito?
FotbollsFFantast skrev:Hur överlägsen kommer inte Sverker Läkare vara i Söderettan? Mannen ligger ju lätt på Champions League nivå, blir ju nästan löjligt!!
FFF-Eric skrev:BoIS trupp menar du? Men tack för berömmet :)
Brattebobo skrev:Eric Nilsson ingick i FFF:s trupp för ett par år sedan men släpptes då han inte tog plats. Han var bra igår på högerbackspositionen.
FFF_Klagshamn skrev:1-1 hemma mot Tvååker. Det vi nuförtiden får anse som "helt okej". Inte sett jättemycket av matchen men det lilla man såg var det svårt att tro att en del av dessa spelarna spelat på allsvensk nivå för ungefär 13-14 månader sedan. Spelare som vi för bara något år sedan ratade som Rasmus Andersson och Johan Lassagård var med i det laget som under den första halvleken var det helt klart bättre av oss båda om jag förstått det hela rätt.
FFF_Klagshamn skrev:1-1 hemma mot Tvååker. Det vi nuförtiden får anse som "helt okej". Inte sett jättemycket av matchen men det lilla man såg var det svårt att tro att en del av dessa spelarna spelat på allsvensk nivå för ungefär 13-14 månader sedan. Spelare som vi för bara något år sedan ratade som Rasmus Andersson och Johan Lassagård var med i det laget som under den första halvleken var det helt klart bättre av oss båda om jag förstått det hela rätt.
Visar 1 till 30 ( av 46373 poster )