Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Undrar hur många tränare som tackat nej nu. Kan vi så ta in Askebrand på ett år och låt honom sätta en fungerande grund….? Låt det bli ett mellanår där vissa bitar i spelet kan börja kännas tryggare igen och bygg sen vidare på det.
Micke122 skrev:På måndag kl17.
Zackie skrev:När börjar träningen?
FBV42 skrev:Ni som var på mötet, är det en vinkling i artikeln på hn vad som gjorde att man gav Tuve uppdraget? (Och att ingen ny togs in under året)
Mac_ skrev:Div.3 kanske? Peter Berta är klar för Ullared ;)
FotbollsFFantast skrev:Undrar vilken hylla vi letar på nu gällande tränare….. När E Lund valde Ljungskile för 2 v sedan.
FFF_Klagshamn skrev:Vad är det vi ska släppa? Vi har producerat ytterligare en talang som håller för minst allsvenskan och vad får vi ens för honom? Får vi en krona?
Tuta och Kör skrev:Jag känner på mig till 99% att dom kommer presentera tränaren imorgon kväll?
FFF_Klagshamn skrev:Japp. Får hoppas vi får lite raka svar imorgon från mötet. Det är tyvärr alltid väldigt mycket locket på runt denna klubben vid motgång.
Tuta och Kör skrev:Håller med, vi får hoppas på det bästa nu.
FFF_Klagshamn skrev:Gissar på en del då vi har blivit av med elitlicensen samt att vi redan i somras ansåg att det vat överflödigt att anställa en ersättare till Hasse. Men jag vet inte som sagt jag bara antar att det är så sett till de besluten som tagits senaste året.
Tuta och Kör skrev:Jaså hur mycket back är vi?????
FFF_Klagshamn skrev:Hade vi skötts av en professionell ledning hade vi kanske inte vart så mycket back ekonomiskt som jag misstänker att vi i nuläget är.
Lagetvidhavet skrev:Vi har nog större bekymmer än att analysera var Edi spelar i år. Lat och oengagerad sista tiden här. Ibland går det bra i vissa klubbar, sämre i andra. Släpp det…
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )