Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mac_ skrev:Nu är vi nedflyttade till Div.1 Södra även på Svenskafans. Det skålar vi för?
Mac_ skrev:Nu är vi nedflyttade till Div.1 Södra även på Svenskafans. Det skålar vi för?
Mac_ skrev:Försöker tänka på vilka som har lyckats med denna bedrift. Kommer på Özcan Melkemichel och Liston Söderberg. Vi behöver lite frispråkighet, men nä ingen av dessa lär vara aktuella.
Zackie skrev:För min del behöver det inte va ett känt namn, vill ha en tränare som sätter ett grundspel o där alla känner sig trygga i vad de ska göra, senaste åren har detta vart helt obefintligt. Man kan inte hålla på o släppa in 50-70 mål/ säsong. Att det tagit 6 år för ledningen att inse detta är fan otroligt.
Mac_ skrev:Försöker tänka på vilka som har lyckats med denna bedrift. Kommer på Özcan Melkemichel och Liston Söderberg. Vi behöver lite frispråkighet, men nä ingen av dessa lär vara aktuella.
Zackie skrev:Ska bli spännande o se vem nye tränaren är, hintades ju om att de vart en som både tagit upp lag i SE o AS.
PekkabadboyForEver skrev:Det kommer att låta så här: Vi ger Tuve förnyat förtroende och tror han är rätt man att ta oss tillbaka.
Brattebobo skrev:HBK har väl inte som vi hade efter förra året utgående kontrakt på sina viktigare pjäser, så de kanske klarar sig upp ännu en gång. Hade vi haft Mathisen och Calle Johansson under kontrakt när vi ramlade ur…. Det hade gjort en makalös skillnad.
Lagetvidhavet skrev:Lugna dig det kommer innan jul.
snutstrut skrev:Ni hoppas och spekulerar förgäves. Det kommer ingen ny tränare! Jag tror verkligen inte det!
snutstrut skrev:Ni hoppas och spekulerar förgäves. Det kommer ingen ny tränare! Jag tror verkligen inte det!
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )