Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Fotbollsgalning skrev:FFF mötet Hammarby, Häcken och Ytterhogdal i svenska cupen. Kul kul då var vi vidare ifrån den gruppen med lätthet.
Lagetvidhavet skrev:Är det bra?
Brattebobo skrev:Göteborg har tre elitlag: IFK, ÖIS och Utsikten.
Brattebobo skrev:Klart nu… Gais gör oss sällskap.
Snus skrev:Verkar som att Gais gör oss sällskap. Det var väl roligt, hurra!
Gulfot skrev:Hört att vi är intresserand av Jon Dahl Tomasson, som påstås vara påväg bort från MFF.
Zackie skrev:E det nån ny tränare på G tro??? Finns ju ingen vettig människa som kan tro att Tuve ska ta oss upp från det här slukhålet vi hamnat i! Tuve har hela säsongen pratat om att gå in med energi, han själv har ju tyvärr utstrålat absolut noll av den varan när han stått med armarna i kors vid avbytarbåset. Jag vill ha en tränare som visar passion, gestikulerar o instruerar spelarna o visar med byten att det här e fan inte OK!
PekkabadboyForEver skrev:Nu borde vi väl kunna få Ullared away på försäsongen och tömma ölkylen på Pizzahouse? Klagshamn och Rosengård är ni med?
FFF-Eric skrev:Tim är 184 centimer lång (inte 175) och har ledaregenskaper, vilket vi sökt. Startade ändå merparten av matcherna för TIF i år. "Mokki" har tyvärr inte platsat under de här två åren. Men en fin kille som jag gärna ser får regelbunden speltid på annat håll. Att kalla en spelare som startat 20 matcher för bänkvärmare är ändå lite konstigt, herr Brattebobo :)
Långabollar123 skrev:Hoppas dom driver med oss! Sparkar Ahmadi och tar in denne Tim. Herre gud???? Platsade inte i Tvååker ? Ahmadi nästan 2Meter lång hyfsad snabb , bra på huvudet och tuff, speciellt nu i DIV.1 Nu in med en mittback som är 1,75M lång och som inte platsade som mittback i Tvååker ? Jag förstår inte och 3 år på detta . Varför bestämmer inte tränaren vem man ska värva? Är det tränaren som värvar isåfall vem är Tränaren? Jag hoppas jag har fel men detta känns så där tyvärr.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )