Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF-experten skrev:Efter dessa värvningar har vi absolut en trupp för den övre halvan i tabellen. De dåliga resultaten i år har främst orsakats av ett misslyckat "4-3-3 experiment". Tre innermittfältare där ytterbackarna och anfallarna skulle sköta kantspelet. Detta resulterade i luckor bakåt samtidigt som det blev tunt framåt...Dessutom hamnade vissa spelare på positioner där de inte alls passade. Ett bra exempel är ju Edi som fick springa och jaga upp och ner på en kant hela tiden vilket inte är hans styrka precis. Förstår inte riktigt hur man tänkte där faktiskt... Redan under försäsongen stod det klart att detta spelsystem inte funkade. Förlusterna innebar att laget tappade självförtroende etc...Det ena gav det andra och vi hamnade i en ond spiral. Att sedan ändra från ett spelsystem till ett annat, mitt under säsongen, är ju inte optimalt. Det tar tid att få saker och ting att funka...Men det ser betydligt bättre ut nu än vad det gjorde tidigare. Kan vi bara vinna någon/några matcher och få tillbaka lite självförtroende och flyt så kommer det definitivt att vända. Vi har ett tillräckligt bra lag för att fixa detta!!
MrHedin skrev:Förstärka med Nsima Peter som gjorde så många mål förra säsongen! HELT GALET JU! Allsvenskan 2022!!!!! Hur tänkte dem där? :S
Herr Gaston skrev:Jag önskar Edi lycka till i Uppsala men en fundering är om FFF kommer få något betalt efter utlåningen? Trots allt en egen produkt med allsvenska meriter.
Brattebobo skrev:Det är givetvis en värvning i desperation. Vi ligger väldigt illa till och hittade inget bättre.
FotbollsFFantast skrev:Hoppas på en mittfältsmotor, box till box spelare som spelar bollen framåt.
Zackie skrev:Chibuike?
FotbollsFFantast skrev:Nsima känns som en värvning i desperation……ratad i vintras men nu….jaja han får gärna göra 10 baljor i höst!! Men man måste ju få ifrågasätta den röda tråden i tänket mellan tränare/ tränarna och sportsligt ansvarige Håkan Nilsson?
Lagetvidhavet skrev:Kanske kommer mera?
HMF skrev:Oh herregud..... jag hade förhoppningar om en anfallare som verkligen kunde spetsa till truppen.
FotbollsFFantast skrev:Hoppa inte nu……
FFF_Emil skrev:Isåfall hoppar jag ifrån ett höghus
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )