Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Varför stirra sig blinda på Östers eventuella ”hjälp” mot Akropolis nu? Vi måste börja vinna en avsevärd mängd fotbollsmatcher, och har halva serien kvar…. Är väl lite under vår värdighet att tänka så redan… och hyfsat skit samma eller?
Brattebobo skrev:Varför stirra sig blinda på Östers eventuella ”hjälp” mot Akropolis nu? Vi måste börja vinna en avsevärd mängd fotbollsmatcher, och har halva serien kvar…. Är väl lite under vår värdighet att tänka så redan… och hyfsat skit samma eller?
Brattebobo skrev:Tittade på ÖIS-Gais. Gais har fått med sig en poäng på senaste sex matcherna nu. Har nu samma facit som oss totalt om man räknar bort premiären som vi torskade mot dem. Kan nog bli bottenstrid för makrillarna.
FalkenbergsFF skrev:Haha, kämpa och springa kan ju vem som helst göra. I mina böcker så värderar jag en spelare med spelförståelse som kan värdera när och hur man ska springa, som dessutom är kreativ och säker med boll. Att han däremot vill FFFs bästa betvivlar jag inte, men vi ska inte bedriva någon social verksamhet. Göteborgsvarvet kan man pyssla med isåfall.
FotbollsFFantast skrev:Englund är som han är, gör alltid jobbet och är lojal. En bra truppspelare, ibland från start ibland bänk. Jag kan känna att ABW inte direkt bör vara given, senast väldigt svag i bollmottagandet, Kitzito urstark i det spelet i andra halvlek!! Jag har vart inne på det tidigare varför inte låta fler få mer speltid? Edi i frysbox länge nu t ex? Så givna är ju inte spelarna i SE jumbon eller? Det har ju inte direkt rullat på….
Brattebobo skrev:Tobbe är en grym slitvarg, som överraskar gång på gång. 4+3 i allsvenskan förra året, vem trodde det. Och Edi gjorde 7 mål i allsvenskan, men platsar faktiskt inte från start för det nu heller.
Storstads Suporter skrev:Enligt trovärdiga källor så har vi tydligen en spelare från Nigeria på ingång till laget
FalkenbergsFF skrev:Haha, kämpa och springa kan ju vem som helst göra. I mina böcker så värderar jag en spelare med spelförståelse som kan värdera när och hur man ska springa, som dessutom är kreativ och säker med boll. Att han däremot vill FFFs bästa betvivlar jag inte, men vi ska inte bedriva någon social verksamhet. Göteborgsvarvet kan man pyssla med isåfall.
Gusten II Adrian skrev:Jag tycker att det känns bra med våra båda nyförvärv, de bör båda vara med i startelvorna framöver. Men jag accepterar inte att forumet pratar skit om Englund nu. Han är förvisso inte den med bäst teknik i truppen, men ingen annan som Tobbe ger 110 procent i alla matcher från start till slut. Det förtjänar vår respekt. Basta!!
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )