Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Fotbollsgalning skrev:Jensa hade varit ett klart bättre alternativ än vad Hasse är. Har en känsla av att det kommer gå riktigt illa om inte tränarstaben med Hasse i spetsen försvinner. Det måste till en förändring och det genast, om vi ska kunna vända på den dåliga trenden vi hamnat i.
FFF_Klagshamn skrev:Sedan midsommar förra året när saker började vända ner ordentligt för oss dvs efter 0-1-segern borta mot Mjällby så har vi sammanlagt spelat 45 matcher. Tävlingsmatcher och träningsmatcher är alla inkluderade. Vi har vunnit 7 av dom matcherna. 10 av dom har vi kryssat. De resterande 28 matcherna har vi förlorat. Kommer vi någonstans att kunna bryta denna onda spiral som numera är ett svart hål ner mot total avgrund?
Lagetvidhavet skrev:Både Özen och Norén gick före Wede igår vid bytena..han byter alltså in två backar före en offensiv pjäs? Fattar ni hur jävla obegripligt det är?
Lagetvidhavet skrev:Hasse ser inte sånt. Hasse är ingen matchcoach. Kolla en viss tränare norr om oss som gjorde fyra byten föregående match i halvtid när det inte gick bra. Hasse har mycket att lära av andra coacher.
Tuta och Kör skrev:Efter ha sätt första halvlek igen så tycker jag lite synd om Laget, dom ägde allt men min fråga är hur kunde Eglund, Edi och Björklund komma ut till andra halvlek???? Dom skulle blivit utbyta i halvtid.
Tuta och Kör skrev:Efter ha sätt första halvlek igen så tycker jag lite synd om Laget, dom ägde allt men min fråga är hur kunde Eglund, Edi och Björklund komma ut till andra halvlek???? Dom skulle blivit utbyta i halvtid.
FFF_Klagshamn skrev:Sedan midsommar förra året när saker började vända ner ordentligt för oss dvs efter 0-1-segern borta mot Mjällby så har vi sammanlagt spelat 45 matcher. Tävlingsmatcher och träningsmatcher är alla inkluderade. Vi har vunnit 7 av dom matcherna. 10 av dom har vi kryssat. De resterande 28 matcherna har vi förlorat. Kommer vi någonstans att kunna bryta denna onda spiral som numera är ett svart hål ner mot total avgrund?
Ejo skrev:Ni får sälja honom dyrt då, så HBK får en rejäl vidareförsäljnings summa :)
Tuta och Kör skrev:Där har ni fostrat en kille bra i HBK. Han kommer sakta och säkert
FFF_Klagshamn skrev:Lär väl få uppleva en eller två segrar till i år. Är vad man får nöja sig med nuförtiden med detta laget.
MrHedin skrev:Undrar när vi ska få till några mål. När vi kan vara det laget som vinner med 2-0 eller dylikt men det kär väl inte hända.. ^^
The Boss Fbg skrev:Glöm tidiga byten - Hasse byter in Garbeth och Özen i 85: e minuten... 0-2 gonatt...
Ejo skrev:Hur ser Hintsa ut?
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )