Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47048 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Du skojar?? Är de ens på plats nån av de 4 anställda de har kvar.....??
Zackie skrev:JC, 2 i betyg i HN, hade han spelat i BoIS hade han fått 5 på gränsen till en 6:a!
Zackie skrev:JC, 2 i betyg i HN, hade han spelat i BoIS hade han fått 5 på gränsen till en 6:a!
FFF_Emil skrev:John ”0 mål” Chibuike och Nsima ”träben” Peter på topp, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Sammo_FFF skrev:Härligt. Nån som vet var Edi höll hus??
FFF_Emil skrev:John ”0 mål” Chibuike och Nsima ”träben” Peter på topp, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Zackie skrev:Min 11:a Noring Özen-Norén-Calle-Englund Söderström-Stoffe-Mathisen-Wede JC Edi
FFF- Marcus skrev:Helt otroligt! Knappt märkt av den spelaren ... hade väl kontrakt så att han säljs för mer än björken absolut! Men 30? Många unga som säljs för 30 och över det nu från AS... Synd vi aldrig lyckats pressa priserna såpas högt.. inte ens i närheten av 10 för någon ...
Visar 1 till 30 ( av 47048 poster )