Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
jonathansito skrev:Lycka till på söndag
FFF-experten skrev:Gott kämpat! Härlig upphämtning och 1 bonuspinne in på kontot. Men det står väl fullständigt klasklart för alla att vi måste värva in en ersättare för Kizito så fort fönstret öppnar. Vi är för tunna framåt!! Trodde en del på Chibuike i år när han fick en hel försäsong. Men icke. Han verkar trött och trög och hans presspel är inte mycket att hurra för...I den situation vi är i nu måste vi ha spelare som ger 110% varje match. Ger man inte allt har man inte i startelvan att göra.
FotbollsFFantast skrev:Hoppas verkligen att Englund går före Jacob E som vänsterwinge framöver. Jacobs offensiv finns ju inte i år, totalt haveri.
Brattebobo skrev:Jag håller med - ungefär på samma sätt som vi borde vunnit mot HIF egentligen, sett över 90 min.
FotbollsFFantast skrev:Väldigt synd inte Sebastian E var med ikväll!! Haha
behave skrev:Som gammal Häcken supporter vart det ett nöja att kolla ”gamle Tibbe” igen. Klart som fasen att man gör misstag på 95 min, konstigt vore det ju annars. Men tror ni behöver lyfta blicken längre fram. Vart är Ert anfall och forwards som skall göra mål?? En back som går och räddar poäng. Lätt att skylla på backarna...håller inte.
behave skrev:Som gammal Häcken supporter vart det ett nöja att kolla ”gamle Tibbe” igen. Klart som fasen att man gör misstag på 95 min, konstigt vore det ju annars. Men tror ni behöver lyfta blicken längre fram. Vart är Ert anfall och forwards som skall göra mål?? En back som går och räddar poäng. Lätt att skylla på backarna...håller inte.
FotbollsFFantast skrev:Bara för Håkan å Hannell att erbjuda Calle J det fetaste av kontrakt för en förlängning om han vill förstås!! Tibbe berömde nån här visst han gjorde bra saker med, men är han inte inblandad i båda deras mål?
FotbollsFFantast skrev:Bara för Håkan å Hannell att erbjuda Calle J det fetaste av kontrakt för en förlängning om han vill förstås!! Tibbe berömde nån här visst han gjorde bra saker med, men är han inte inblandad i båda deras mål?
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )