Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
The Boss Fbg skrev:Härligt initiativ - köpte 4 biljetter nu direkt :-) - får väl spara in på pizzan ikväll hehe
FFF_Klagshamn skrev:11:30 lanseras en kampanj där virituella biljetter till Blåvitt borta säljs för 50 kronor in o köp
The Boss Fbg skrev:Jag ser med förundran hur andra supportrar är hur kreativa som helst med olika kampanjer - från fiktiva biljetter till träningsmatcher, ökade medlemstal genom uppsatta mål som redovisas flera gånger i veckan, stödköp av supporterartiklar som t ex halsdukar mm... Men från Gulvitt håll - ”nada”??? Är det något initiativ på gång för att mer aktivt stötta ”Laget vid havet/i våra hjärtan”, nåt jag förhoppningsvis har missat? Det är ju NU klubben behöver oss - om några månader kan det vara för sent! Starta en hjälpfond (YWP?) där var och en kan ge ett bidrag utifrån förutsättningar och hjärta - jag tror att många skulle vara intresserade att stötta med 100:-/mån (typ)...
Gulfot skrev:Hur tippar ni oss själva? Hålla sig kvar tycker jag är ett mål man ska ha. Tyvärr har vi inte ekonomi eller dragningskraft för ett mittenlag i allsvenskan.
FFF-experten skrev:Köpte Expressens stora fotbollsbilaga. Det är mycket som inte är sig likt i dessa tider men en sak är som vanligt; Falkenbergs FF är tippade som ett bottenlag av experterna. Många tippar t o m Varberg före oss... Någon som vet något mer om transferfönstret? Är det stängt från vanliga datumet?
FFF-Eric skrev:FotbollsFFantast: Som organisationens vänsterfotade är jag väldigt besviken över att inte ens övervägas som vänsterback, särskilt med ett talangläger i bagaget.. Att dessutom se pappa på en kant..ja, det vore något nytt så att säga :) Nu man märker att detta är anonyma människor på ett forum : - )
FotbollsFFantast skrev:Permitteringarna slår hårt på Veckans start 11: Björn N Pia Ros-Lunkan-Linus Sverker Läkare-Jensen-David S-J Carlbom Grillansvarig-Hasse Coach-Magnus Paul Bänken : u19 Säkerheten prio på vänsterflanken!! Hasse scorer i form på träningarna.
The Boss Fbg skrev:Rodevåg är ju alltid kå*, han är säkert sugen att hoppa in?!?
FotbollsFFantast skrev:Permitteringarna slår hårt på Veckans start 11: Björn N Pia Ros-Lunkan-Linus Sverker Läkare-Jensen-David S-J Carlbom Grillansvarig-Hasse Coach-Magnus Paul Bänken : u19 Säkerheten prio på vänsterflanken!! Hasse scorer i form på träningarna.
PekkabadboyForEver skrev:I den nya dramaserien "Falkenberg Forever" snackar hon i huvudrollen om att käka kebabpizza i badhusparken och kolla på studenter. Jag skulle vilja att vi samlas där istället för att vi bli redlösa, sjunga ramsor och för varje tequila så swishar vi en slant till Falkenbergs FF. Vad tycker ni?
Sprängsten skrev:När IFK Göteborg mötte Öis på Ullevi 1959 fanns 52.194 åskådare på plats – det är det gällande publikrekordet för fotboll i Sverige. Det rekordet tänker vi försöka slå när Falkenberg kommer till Ullevi för en träningsmatch lördagen den 25 april. En TV-sänd match inför tomma läktare... Var med och skriv in FFF i den svenska fotbollshistorien! Köp virtuella biljetter till bortasektionen och hjälp till att slå publikrekordet på Ullevi! Vi siktar på 60.000!
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )