Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Rosengård skrev:Gör som Christian vår mest äkta supporter, swisha in jävligt många platser till Blåvitt away.
The Boss Fbg skrev:Härligt initiativ - köpte 4 biljetter nu direkt :-) - får väl spara in på pizzan ikväll hehe
FFF_Klagshamn skrev:11:30 lanseras en kampanj där virituella biljetter till Blåvitt borta säljs för 50 kronor in o köp
The Boss Fbg skrev:Jag ser med förundran hur andra supportrar är hur kreativa som helst med olika kampanjer - från fiktiva biljetter till träningsmatcher, ökade medlemstal genom uppsatta mål som redovisas flera gånger i veckan, stödköp av supporterartiklar som t ex halsdukar mm... Men från Gulvitt håll - ”nada”??? Är det något initiativ på gång för att mer aktivt stötta ”Laget vid havet/i våra hjärtan”, nåt jag förhoppningsvis har missat? Det är ju NU klubben behöver oss - om några månader kan det vara för sent! Starta en hjälpfond (YWP?) där var och en kan ge ett bidrag utifrån förutsättningar och hjärta - jag tror att många skulle vara intresserade att stötta med 100:-/mån (typ)...
Gulfot skrev:Hur tippar ni oss själva? Hålla sig kvar tycker jag är ett mål man ska ha. Tyvärr har vi inte ekonomi eller dragningskraft för ett mittenlag i allsvenskan.
FFF-experten skrev:Köpte Expressens stora fotbollsbilaga. Det är mycket som inte är sig likt i dessa tider men en sak är som vanligt; Falkenbergs FF är tippade som ett bottenlag av experterna. Många tippar t o m Varberg före oss... Någon som vet något mer om transferfönstret? Är det stängt från vanliga datumet?
FFF-Eric skrev:FotbollsFFantast: Som organisationens vänsterfotade är jag väldigt besviken över att inte ens övervägas som vänsterback, särskilt med ett talangläger i bagaget.. Att dessutom se pappa på en kant..ja, det vore något nytt så att säga :) Nu man märker att detta är anonyma människor på ett forum : - )
FotbollsFFantast skrev:Permitteringarna slår hårt på Veckans start 11: Björn N Pia Ros-Lunkan-Linus Sverker Läkare-Jensen-David S-J Carlbom Grillansvarig-Hasse Coach-Magnus Paul Bänken : u19 Säkerheten prio på vänsterflanken!! Hasse scorer i form på träningarna.
The Boss Fbg skrev:Rodevåg är ju alltid kå*, han är säkert sugen att hoppa in?!?
FotbollsFFantast skrev:Permitteringarna slår hårt på Veckans start 11: Björn N Pia Ros-Lunkan-Linus Sverker Läkare-Jensen-David S-J Carlbom Grillansvarig-Hasse Coach-Magnus Paul Bänken : u19 Säkerheten prio på vänsterflanken!! Hasse scorer i form på träningarna.
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )