Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
f98peen skrev:Gustav Nilsson ryktas till oss. Hur är han som spelare? Vad jag kommer ihåg från för några år sedan så var han talangfull, stor och bra target men ändå hyfsat teknisk sett till sin storlek. Någon som vill utveckla? Någon som vet mer om hur han utvecklats de senaste åren efter Allsvenskan?
jn skrev:Filmningar är en sak men jag måste erkänna att jag tycker det är otroligt segt med att alla era inkast skall ta så extremt lång tid för att eran långkastare sakta, sakta skall gå till linjen och sedan torka boll och ha sig. Dödligt tråkigt men det funkar ju som temposänkare och ger en del farligheter också. För övrigt hoppas jag ändå att ni klarar er kvar men att vi också kan ha ett lag i bättre balans nästa gång vi möts så att det inte skall ta en halvlek innan det börjar bli någon slags ordning på spelet.
Dani_Kville skrev:Otroligt bra resultat och följdfrågan blir "hur gjorde ni"? Ni kan va otroligt stolta över ert lag idag! Fortsätter ni så här så ses vi igen nästa år.
Stånk-Tommy skrev:Du är också ganska rolig som tydligen bara sett Stefan och Krister. Lyft blicken över Vallarna eller prova googla så förstår du nog. Ha en bra kväll nu
Stånk-Tommy skrev:Hoppla. Då kan jag glädja dig med att ni vann med 2-0 mot oss senast. Hoppas du nyktrat till sedan dess...måste varit riktigt dimmigt om du trodde det blev 1-1.... I övrigt kan jag jag bara hoppas att ni som försvarar ert lags filmningar här på forumet idag inte är representativa för den genomsnittliga Falkenberg-supporten. Hade högre tankar om er. Lycka till i fortsättningen!
Lagetvidhavet skrev:Stånk-Tommy. Ärligt. Dina inlägg blir rätt roliga med det nicknamnet. Fanns det inga andra bättre att fundera ut? Stånk rimmar på..?
FFF_Klagshamn skrev:Haha vi vann den inte ens vakna
Stånk-Tommy skrev:Raka i ryggen. Punkt.
Stånk-Tommy skrev:Inte det minsta. Ni vann den fullt rättvist. Skulle dock bli tokig om våra spelare höll på som era gjorde idag.
Stånk-Tommy skrev:Raka i ryggen. Punkt.
FFF_Klagshamn skrev:Sist i tabellen. Punkt
Sammo_FFF skrev:Då skulle du sett IFK på vår hemmaplan för några veckor sen. Där kan man snacka märkning och filmning. Eller när ni var hos oss förresten. Fortfarande sur?
Stånk-Tommy skrev:Tragiskt att behöva se detta maskande och framförallt filmande som ert lag håller på med. Tycker synd om er....
Stånk-Tommy skrev:Tragiskt att behöva se detta maskande och framförallt filmande som ert lag håller på med. Tycker synd om er....
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )