Extremt uselt. Sluta prata om att vi får oss lektioner och får uppleva skillnaden mellan superettan och allsvenskan. Vi har hört det nu.... prata gärna som om man spelar i allsvenskan och inte bara är på tillfälligt besök!
Efter 0-1 blir vi ett gamnackat superettanlag som inte tror, inte vill, inte orkar längre, trots att styrkeförhållandena första 10 var tvärtom. Det här var som ett hårt slag i magen, när man hoppades att Hammarby var en engångsföreteelse.
Hur kan man lägga sig så platt efter en inspirerad inledning? Trea på bollarna och tafatt försvarsspel a la 2016!
Seger mot Sundsvall och helt andra takter i 90 min härnäst eller avgång från perrongen med nästa anhalt superettan.
Sätta våra chanser kommer vi kanske inte göra så länge ingen med allsvenskt målsinne värvas (??) men man måste åtminstone ösa på i 90 min och kämpa mer än motståndarna (eller åtminstone lika mycket). Annars är det kört på riktigt, som i dagens match efter 0–1.
Efter Blåvitt hade man på riktigt hopp om livet igen. Nu är det svårt att hitta halmstrån, så här får det bara inte se ut.
Börjar känna att även om man skulle hänga kvar med nöd och näppe (som 2015), vad är vitsen när man gör sådana här pinsamma insatser? Det måste ju gå åt rätt håll med skutan, annars sjunker den väl ändå ännu hårdare nästa säsong. Vill aldrig återuppleva ett 2016 igen, och inte komma närmare den upplevelsen än vad vi just nu är. Då är det väl bättre att Varberg får gå upp och leka rommen av sig lite och vi gå miste om alla de där tv-miljonerna. Men vad hjälper de...Två lag åker väl ändå ur serien liksom, och vi är lika långt efter seriekonkurrenterna på pengafronten oavsett?
Just nu är jag mest oerhört bitter och full av vrede. Alldeles för mycket hönsgård dessutom har detta blivit, med spelare in och ut på positioner och byte av spelsystem. Stoffe måste tillbaks till sin gamla roll om vi ska ha nån glädje av honom. Med mera... Hur ska det bli nån ordning på Hasses torp nu?