Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:”- Det viktigaste när man går på lån är att man är en bättre fotbollsspelare efter säsong än när man kom.” ABWs uttal på FD sida och tror sig vara närmre en startplats i DIF nu. Kanske en del i problemet med att just låna in för många?…. Inget hjärta för föreningen och nu skiter ju han/ de andra inlånade i att vi harvar i Ettan södra. Därmed inte sagt att ABW/ övriga inte gjort sitt yttersta iår!
FFF-Eric skrev:Klarar inte elitlicensen.
Mac_ skrev:Önskar mig en ny FFF-hymn av Carl-Johan Vallgren i julklapp.
Mac_ skrev:Vilka vill vi ha i premiären? Dags att börja tagga för spelschemat. Arabas Qviding borta på Valhalla eller kanske ett besök i exotiska Lindome?
FFF-Eric skrev:Akropolis går direkt från superettan till division 2. Finns, tro det eller ej, de som har det värre med andra ord :)
Zackie skrev:Vilken mardröm jag hade inatt, drömde att vi mötte GAIS i ett kval för att ens få spela i div 1 nästa år pga att vi hade vart som genomusla i årets SE, detta kval förlorade vi o åkte raka vägen ner i div 2, fick inte ens spela i div 1!!!!! Tibor Joza gjorde comeback o blev utvisad efter 20 min. Vissa nätter sover man bättre än andra……
Zackie skrev:Tim E förlänger! 2 år, härligt, hoppas nu oxå på Wede!
Långabollar123 skrev:Truppen har varit helt ok för att vara topp 5 i superettan . Problemet har varit att dom etablerade spelarna från Alsvenskan som skulle vara tongivande och som ledningen bygge kring som , Tobias Karlsson, Tobias Englund , Stoffe , Kalle Söderström, Özen och Wede skulle bära detta lag och vem tacka nej till dessa innan säsongen? Inte jag iallafall och varför ska ledningen få skit för detta ? Dessa spelar dog helt 2021 av någon anledning. Det kan bero på att Hasse ändrade om spelet och började prova sig fram och dom klarade inte av det . Dom blev osäkra och då skulle vi plötsligt börja lita på nya unga killar och det är inte lätt . Bästa hade varit om man hade gjort av sig med dessa inför detta år och hämtat hungriga killar redan iår. Då hade vi klarat detta då menar jag inte att vi skulle varit topplag däremot klarat oss kvar och sedan byggt vidare . I år blev alla osäkra och till och med tränaren blev osäker . Då går det inte tyvärr , och nu i efterhand så skulle man behållt Hasse och låtit han prova fram sig tills han hade lyckats.
Danielos skrev:Hej! Har som utomstående lyssnat på podden några gånger. Jag förvånas lite över att resonemanget ofta verkar gå ut på att om det går dåligt för laget så beror det på fel taktik, fel inställning eller små marginaler. Men kan det inte också bero på att spelarna helt enkelt inte är tillräckligt bra?
lars_fff skrev:Gulvitt är tillbaka efter några deppiga veckor! Vi summerar den mentalt jobbiga säsongen ihop med målvakten Viktor Noring, som har varit ett av få glädjeämnen under 2021. Vi pratar om året som gått och Noring delar med sig av sina tankar kring varför det har gått som det har gått och vad han tror krävs för att FFF ska ta steget tillbaka till elitfotbollen. Häng med, lyssna via länk eller där poddar finns. /Lars - Eric
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )