Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Var det så? Borde nästan bli skrivbordsseger och 3-0 till oss i efterhand. Inte okej, kan väl knappast ens SVFF acceptera?
Mac_ skrev:Alla har helt missat det absolut värsta i samband med förlusten. När Akropolis gjorde sitt mål spelades "Markoolio-Mera mål". Men vi slapp i alla fall vara med om det två gånger tack vare Johan Brattberg och ribban i slutet.
Tuta och Kör skrev:Jag håller med. Såg matchen igen nu och det jag mest reagerade på är vid målet. Umar tappar bollen två gånger i rad och till slut kommer kontringen. Alltså verkligen bjuder bollen till motståndarna. Hade varit så nöjd med bara kryss. Nej nu laddar vi inför Lördag och då ännu mer djupleds fotboll tack.
Långabollar123 skrev:Alltså jag vet inte men när våra två mittbackar i Björklund och Tobbe är så livrädda och stressade när dom har bollen ???? Hur ska vi då kunna gå framåt? Helt obegripligt hur man kan var så stressade och knappt vill ha bollen. Kolla på Matchen igen ni som kan.
lars_fff skrev:Nu gäller det att kavla upp armarna både bland spelarna men också hos oss supportrar. Vi kan försöka hitta syndabockar i varje hörn och skrika efter det ena och det andra - vilket vi som supportrar har all rätt att göra. Nu tycker jag dock att vi ska stötta grabbarna och nu när viss publik släpps in måste vi skrika oss hesa. Oavsett om du normalt sitter på sittplats och klappar vi hörnor, får du chansen nu ta den och gör vad du kan för att spelarna ska höra och känna stödet. Riktigt tungt att vara gulvit supporter just nu men fotboll bjuder både på härliga och tuffa perioder. Just nu är det en oerhört tuff period och endast tillsammans kan vi vända detta och det är jag övertygad att vi har kvaliten för. Vad sen som gått fel hittills kan man diskutera och det tycker jag som någon skrev att vi ska analysera på djupet när säsongen är färdigspelad. Jag tycker också att 4-2-3-1 passar oss bättre och små saker i går som kändes att vi kan vara på rätt väg. Men med endast 1,5 träning med nytt system hade man ju inga tankar på att allt skulle falla på plats igår även om man hade hoppats på en energiboost som dessvärre uteblev. Vi har varit mot repen så många gånger, nu är vi det igen - nu måste falkenbergsandan fram. Vi kan inte ta tag i det på plan , men vi får försöka påverka det vi kan. Kom igen nu FFF! Tillsammans för laget vid havet - i med och motgång.
Sutenören skrev:Björklund?! Grabben har ju snöat in helt på denna pandemi, håller ju Corona-avstånd till alla på plan! Kan la få en chans till innan uppehåll, annars in med Ahmadi eller Tobbe.K
Zackie skrev:Tycker väl att 4-2-3-1 ska kunna passa oss bra om man använder spelarna rätt, tycker tex inte att Edi är en spjutspets o trivs inte heller i den rollen sa han efter förra säsongen, han vill va en ytteranfallare. ABW tillbax mot VSK. Stoffe ska vara längre fram i banan. Tobbe e väl avstängd nästa match? Brattberg va stabil igår. Kanske nåt sånt här Noring/ Brattberg (spelar väl ingen roll) Linus B-Norén-Björklund-Englund Melker-Adrian Hintsa-Stoffe-Bala ABW Nåt sånt, Stoffe e ju i grunden mer lirare än städgumma, Bala eller Edi känns ju lite jämt skägg där.
Zackie skrev:Tycker väl att 4-2-3-1 ska kunna passa oss bra om man använder spelarna rätt, tycker tex inte att Edi är en spjutspets o trivs inte heller i den rollen sa han efter förra säsongen, han vill va en ytteranfallare. ABW tillbax mot VSK. Stoffe ska vara längre fram i banan. Tobbe e väl avstängd nästa match? Brattberg va stabil igår. Kanske nåt sånt här Noring/ Brattberg (spelar väl ingen roll) Linus B-Norén-Björklund-Englund Melker-Adrian Hintsa-Stoffe-Bala ABW Nåt sånt, Stoffe e ju i grunden mer lirare än städgumma, Bala eller Edi känns ju lite jämt skägg där.
FFF_Emil skrev:Vi hade mittbacksproblem redan förra säsongen och så förlorar vi Calle J (den enda som faktist vet hur man spelar fotboll) och ersätter honom med en bänkspelare från Brajen och lånar ut en talangfull mittback till Åtvidaberg för att spela med Tobias Karlsson som vi försökte ersätta i somras. Pinsamt.....
FFF_Klagshamn skrev:Känns som Samuel Adrian mfl kommer hamna i typ Västerås eller nått om vi åker ur denna serien. Allsvenskan lär dom aldrig spela i igen
PekkabadboyForEver skrev:Glenn och alla andra som är snett ute. Vi är snyggare än Varberg och det är ingen tvekan om var charmörerna finns. När det gäller snygghet är vi svenska mästare.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )