Bra första halvlek. Malaga är spelförande, försvaret ser inte lika stabbigt ut som sist. Vi borde förvalta våra chanser bättre bara. Fabrice Olinga måste Schuster byta ut på momangen och ställa in Bobley eller Pawlowski. Fabrice har varit totalt osynlig och inte gjort annat än att stressa motståndaren litegrann. Han fyller ingen funktion första 45. Tissone har ett gult och har börjat spela lite på gränsen här på slutet. Är rädd för att han ska dra på sig ett rött. In med Camacho?
Fan vad kul att se live, blir ju avundsjuk på dig. Men det är inte särskilt svårt att få sig ner till Malaga va? Går väl rätt bra med flyg direkt till Malaga?
I efterhand var det tur att flyget inte tajmades med matchen igår. Nästa match är mot Espanyol på bortaplan. Då gäller det att Schuster bygger upp något till derbyt på söndag, då man själv ska titta live :)
Värdelöst försvarsspel från våra mittbackar. Båda faller istället för att något stöter. Ja då kan anfallaren enkelt göra 1-0. Man såg tydligt att det var ett ovant samarbete där bland våra mittbackar. Chen höjde knappast sina aktier.
Härligt med en liten intervju där med sheik-junior haha. Jag tycker inte han inger ett superseriöst intryck, men det är bättre med ett intryck än inget alls.
Otroligt viktigt match idag, nu är det dax att påbörja en liten winning spree!
Läste att både Man City och Barcelona är ute efter en 14 årig supertalang som finns i vår akademi.. Bara hoppas att han håller sig kvar och spelar för Malaga! :)
Titta Jouaqin kan fortfarande. Han hoppar in från bänken och nätar mot Juventus. Fiorentina har just gjort en makalös vändning. Från 0-2 till 4-2 nu. Rossi hattrick. Kul för Jouaqin
Fan vad tyst det var här då! Kom just hem från jobbet så har inte riktigt sett något. Sista 15 min nu. Bobley ser då het ut direkt:) konungen kämpa in bolljävlen nu
Ja kan vi upprepa samma match som vi gjorde hemma sist mot Real så vore ju det en fröjd. Jag minns Santa Cruz mål som om de vore igår;) Men jag antar att matchen spelas på Bernabeu? Och där är det svårare...
Tråkigt. Vi tryckte på i andra halvlek men kom aldrig till någon farlig målchans.
Real Madrid nästa. Kommer bli tufft men tror det kan bli en ganska jämn match ändå, om Schuster ställer upp med det bästa laget förstås.