Santa Cruz gjorde ett riktigt snyggt nickmål nu inatt i Paraguays slakt mot Bolivia.
Kolla cirka 1.20 in i klippet.
Han stod även för en snygg assist på 3-0målet.
Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa till med frågan om det är någon reservmatch, cupmatch eller liknande i Malaga under kommande vecka. Vet att det är landslagsspel men någon mitt i veckan - match kanske det finns att se i eller nära Malaga?
Portillo har förlängt sitt kontrakt under kvällen till 2016. Kul med egna produkter och inte bara ihop-plock från Polen, Elfensbenkusten och Panama osv;)
Riostlund
2 september 2013, 23:35
Nja, håller mig någorlunda uppdaterad men känner inte lika stor nyfikenhet som för två år sen direkt.. Idag känns det som om inget kommer hända..
Jaha pojkar och flickor! Sitter ni och uppdaterar hela internet sista timmarna av fönstret nu då likt jag?:) Nån mer ska väl in i truppen på ett eller annat sätt. Juan Mata verkar ju vara på flykt sägs det... (Ironi)
Laget med dem röda skynkena till tröjor lurade stundtals likt matadorer de vitklädda tjurarna i hemmalaget i just Spaniens tjurfäktnings mecka, Sevilla. Dessvärre lyckades aldrig matadorerna få in den dödande stöten, till dem tillresta Málaga fansens förtvivlan.
Sevillas supportrar fick tillslut vara ganska tacksamma över en delad poängsumma. En förövrigt glesbefolkad Ramón Sánchez Pizjuán kan bara ses som ett tecken på att tjurfäktnings veckan konkurrerar i högsta grad.
Aupa Málaga
Riktigt bra spel från Malaga idag. Tycker vi förtjänade en seger. Dåligt värderat av domaren att visa ut Duda. Gult kort hade räckt.
Duda var annars riktigt bra idag. Han låg bakom 1-0 målet efter en härlig assist till Morales som kliniskt sköt bollen i mål.
Hoppas att Portillo och Eliseu startar nästa match. Hoppas att Roque fortsätter producera baljor för Malaga.
Bra första halvlek.Känns dock som att det röda kortet ligger nära till hands i andra...
Mycket tråkigt att domaren skapa måste suga, solklar offside på Kevins mål såklart...
Sen borde Rakitic självklart ha gult kort för hans satsning med tanke på att han ger våra spelare gult för samma sak eller mindre. Nåväl.
Vill vi se Hamaoudi tillsammans med Santa Cruz på topp i slutet eller ett rakt byte? Själv tror jag nog det beror på ställningen. Samtidigt bör Schuster kanske flytta ner Duda på mittfältet och ta ut Darder med tanke på hans gula. Sen tar man in Bobley/Eliseu/Pawlowski på kanten. Det är mina åsikter.
Han får absolut inte lämna! De gånger jag såg Kameni i målet förra säsongen så såg han väldigt ostabil ut. Willy skapar trygghet. Det var ingen tavla han bjöd på mot Barca heller i mina ögon.
Läste precis att Pellegrini vill ha Caballero på grund av Harts dåliga ingripanden senaste tiden. Hoppas verkligen inte Caballero lämnar trots de två senaste tavlorna.