Sporting de Gijón - Málaga
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | ![]() | 42 | 14 | 11 | 17 | 53 |
16 | ![]() | 42 | 13 | 14 | 15 | 53 |
17 | ![]() | 42 | 12 | 17 | 13 | 53 |
18 | ![]() | 42 | 13 | 12 | 17 | 51 |
19 | ![]() | 42 | 11 | 12 | 19 | 45 |
TOTALT 5791 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Around The World skrev:SLÅR !?!?! Haha det var fan inget slag han nuddade honom i ansiktet och gamez rullade runt som en bebis. Hade inte blivit böter åt något håll. Typiskt spanskt pinsamt filmande. Både supportrar och media berömmer ju sådana tilltag så inte så konstigt att det alltid är dem spanska lagens spelare som filmar mest i Champions League. Kommer inte ihåg bender situationen exakt men tillskillnad från spanien är det inte automatiskt gult kort på hands. Båda linjedomarna gjorde varsitt misstag åt vardera håll end of story. Bästa laget gick vidare Dortmund spelade bättre skapade mer och gjorde fler mål sett över 180 min. Sen ska malaga ha en eloge för sina insatser totalt sett i CL spelet inklusive matcherna mot Dortmund. När det gäller sheiken har jag inte järnkoll på läget utan vet bara att man haft problem och betala skatt/löner vilket gjorde att uefa stängde av malaga. Man borde absolut kunna kräva att en CL klubb är tillräckligt välskött för att kunna betala skatt/löner. Om man nu är så att man kan betala skatt/löner och att det bara är så att man ej vill redovisa det öppet borde avstägningen hävas ganska snart isånnafall men det får framtiden visa.
Joalfredo skrev:Det kan man jämföra med : Jag går Och slår någon i ansiktet, han jag slår får böta 50 000.... Fuck Uefa domare!
Around The World skrev:Nej det var inga utvisningar sen att ni i er pinsamma inskränkta spanska liga inte tillåter något fysiskt spel alls och hyllar och belönar filmningar som era spelare höll på med är ert problem och den nivån ska inte hållas i europa spel.
Joalfredo skrev:Frågan är vilka som var på barca nivå, var det inte dortmund som skulle haft utvisning på både schmelzer och bender? TÄNK INNAN DU AGERAR MÄNNISKA!
Around The World skrev:Precis när man fått upp en respekt för er efter en fantastiskt fin insats igår så sjunker ni och shejkerna till Barca nivå. Två fel blir inte ett rätt men har man fått ett offside mål emot sig och ett med sig så ska man fan inte klaga. Malagas offside mål kom dessutom först. Fanns ingen anledningen att klaga på domaren igår och verkligen ingen anledning att spela rasistkortet. Men visar väl inteligensnivån på eran ägare. Kanske ska sköta klubben på ett värdigt sätt och betala skatt och lön istället för att skylla på korruption och rasism.
El Spanjako skrev:Vem är Robert Johansson som skrivit denna artikel? Han kallar sig Malaga-fan och skriver att klubben borde sitta snällt och "tacka" för att man öht fick spela kvartsfinal verkar det som. Helt sjukt argumenterat.
Isco22 skrev:Samma för mig Matte, har också fått upp ögonen för Malaga under senare tid. Men är inte Malaga avstängda ifrån Eurpopaspel de kommande 5 åren på grund av skulder osv? eller är jag helt ute och cyklar?
Visar 1 till 30 ( av 5791 poster )