åk ut till arenan någon timme före match och köp i biljettluckorna, köp ej av någon som vill sälja utanför där finns många falska... såg denna match ifjol var också måndagsmatch då nästan fullsatt.... Fick biljett vid mittlinjen på mellersta sektionen alltså bästa plats ca 75euro (armstöd på stolen )
Henke
22 november 2011, 15:25
Hej
Jag ska ner till Malaga till helgen och tänkte kika på Malaga-Villareal. Hur går jag tillväga för att få tag på biljetter? Beskriv gärna utförligt. Vilka sektioner/del av Rosaleda är det bäst drag på?
Tack på förhand
Mvh Henrik
Skit i straffen. Tänk alla gånger vi fått domslut emot oss. Mig veterligen första gången vi får ett sådant här tveksamt med oss. Otroligt skönt!
Isco, Monreal, Duda och Rondón kungar ikväll!
Ojdå... Jaja bit i det sura äpplet och gå vidare :)
Repmånad
16 oktober 2011, 17:04
Vilka spelare ryktas till er förutom Tevez? :)
Repmånad
16 oktober 2011, 17:04
Vilka spelare ryktas till er förutom Tevez? :)
Piatti
11 oktober 2011, 14:03
Haha vad glad man blir när man ser hur mycket speltid Isco har fått i Malaga jämfört med hur mycket speltid Canales har fått i Valencia. :D Isco gjorde sitt livs största misstag när han gick till ert skitlag aka Oljefabrik...
Nystartad spelblogg för den som vill vinna pengar, 100 procent fokus på fotbollen, Välkomna in och ta en titt!
Nicname
5 oktober 2011, 22:44
Malaga köpte väl aldrig två innermittfältare som man skrev här på redaktionen. De köpte väl
En vänsterback
En innermitt
En högermitt
Tre vänstermitt
En anfallare
Två mittbackar
Ngn som vet mer om detta?
Fy helvete, domaren var ju igen under all kritik, jag skrämde halvt livet av hunden under matchen men vilken räddning av situationen!! Underbart också att både besten och RVN fick känning till slut!