Málaga - Forum

Liga: La Liga 2
Arena: La Rosaleda
Málaga - Forum
Diskussionsforum Málaga
Forumet är just nu helt stängt.
TOTALT 5791 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Pat
12 februari 2007, 15:02
Ater igen en riktig skitmatch av Malaga. Jag borgar trottna pa det hela. Ingenting har forandrats over sesongen, de poeng vi har, har vi pa grund av att motstandet varit annu samre! (hur det nu kan vara mojligt) Ingen kan sla en kross, inga inlagg, ursla hornor!! Det ar som jag sagt forut, hoppas vi haller oss kvar i andra ligan, det ser inte allt for ljust ut.
By the way: Salva 2 mal, Navas 1 mal i La Liga!!!
Bra jobbat familjen SANZ, om ingenting hander sitter dom ensamma pa Rosaleda nasta sassong.
Snalla ar det nagon som kan muntra upp mej??

bdvxvwjswt
10 februari 2007, 15:52
Hi! Very nice site! Thanks you very much! zfpqxyslmndidg

Rosaleda
10 februari 2007, 13:47
sådär, då har joc. fixat så att man är en "real" malaguistas... Nya namnet Rosaleda

df_9
7 februari 2007, 17:27
hej det var inte alls så kompisar förstår du

Joc.
7 februari 2007, 15:43
Skribenterna som skriver på just detta forum !!
Mitt hemlag i sverige är örebro sk. och på örebros lilla forum på svenskafans.com skrivs det i alla fall 80 nya inlägg per dag (ca). Men på Málagas forum kan jag se att inlägget som är sist/längst ner på första sidan är skrivet den 25 November 2006. Det kan jag lova är ett bra tag sen. På örebros forum är det samma dag i slutet som i början på första sidan. Det var så jag menade... och jag tycker att det är synd att Málaga inte har så många fans längre... Eftersom Málaga har säsong nu så borde ju det skrivas lite mer om reflektioner mm på forumen, medens det i sverige är break nu... men av någon anledning så skrivs det inte lika mycket som om det vore säsong, men nästan.
Jag har aldrig klagat på eran redaktion, de ser ut att göra ett bra jobb!!
sen är inte ens örebro med på top 5, de större lagen i sverige håller stora diskussioner personer imellan.
Redaktion=de som skriver på "framsidan"
Skribenter= Vi som skriver HÄR inne..
heja Málaga

Robban (Red)
6 februari 2007, 22:59
Joc: Tycker du inte att det räcker med de skribenter som finns för Málaga? Utveckla gärna. Är ju inte ett så stort lag så behöver inte så stor redaktion..

Joc.
6 februari 2007, 21:56
Bra med lite snyggare design på sidan... saknas bara fler skribenter nu...

Hidalgo
6 februari 2007, 16:26
Kul o se att sidan ar upphottat med nya detaljer o grejer...kampa pa

Robban (Red)
5 februari 2007, 00:31
Petur: Boende har jag dålig koll men kan försöka luska lite i det. Ang. avspark så sätts den oftas veckan före. Kan till och med bli så att matchen spelas lördagen den 24:e. Vissa matcher lyfts nämligen ur, och läggs dagen före istället. Bara att vänta och se.

Petur
5 februari 2007, 00:28
Vilken tid är det kickoff för derbyt den 25/3?

joc.
5 februari 2007, 00:27
hmm här händer det inte mycket som vanligt... tyvärr... har beställt flyg ner till málaga nu!! känns skönt att komma bort från sverige... längtar oerhört mycket till málaga och framförallt estadio la rosaleda... är hur nyfiken som helst hur det ser ut där nere nu... sist jag var där så kunde bara drygt 65% av arenans kapacitet komma in på grund av bygget... men nu när det är klart ska det bli oerhört skoj att få bevittna detaa. så när jag kommer hem så hoppas jag att örebro:s borg behrn arena står färdig den med...
jag älskar spanien, jag älskar rosaleda och framförallt.... te quiero málaga !!
väl mött under de sista matcherna i segunda... hoppas att det går vägen redan i år !!

Hidalgo
4 februari 2007, 13:49
Fy fan, igar hade vi en javla tur i slutet av matchen. Forstar inte varfor vi helt ska sluta spela bara for att vi har 1-0, agde ju matchen totalt innan...gött iaf!

Petur
4 februari 2007, 00:59
Tack för tipset Robban, låter intressant med ett derby!!
Känner du till någon bra och prisvärd inkvartering i området? skadar inte om det är någorlunda billigt. Har än så länge bara köpt en flygstol åt mig och polar´n. Vi ska runt lite till Nerja och Almuñecar som ligger utanför stan under en veckas tid.

Robban (Red)
2 februari 2007, 23:00
Petur: Málaga möter Xerez hemma den 25/3. Derby. Kan bli en bra fight!

Petur
2 februari 2007, 22:58
Tjena!
Är det någon som vet om Malaga har hemmamatch i slutet av mars, i så fall mot vilka?

snoooka
27 januari 2007, 15:48
Stort avbräck men ekonomin är skral som jag förstått det!
Kom upp för fan:)

chrisespaña
26 januari 2007, 01:35
Vafan! Salva till Levante, hur gick det till? Malaga måste ju fått stålar av Levante, annas lånar man väl inte ut en kille som gjort 11 mål bara sådär?

Hidalgo
24 januari 2007, 14:46
Pat,
Haller med dig! Det bittra ar dock att matchen mot Castellon var en spelmassigt helt ok match jamnfort med de andra 15talet meatcher jag sett iar. De sista tre Cadiz, Zaragoza o Castellon har varit ett klart steg framat. Det viktigaste ar att nu ar det mer eller mindre stabilt bakat, vilket e ett maste. Jag ar dock mer hoppfull an dig=) Ett par, tre raka nu och det kan bli javla kul framat varen...

Robban (Red)
23 januari 2007, 00:31
Pat:
Härligt med lite intryck från en som varit på plats! Fortsätt gärna med det. Tråkigt bara att det inte går som det ska i laget =(

snoooka
22 januari 2007, 21:33
Kom upp igen. Saknar er,

Pat
22 januari 2007, 17:30
Pa grund av mitt arbete har jag inte kunnat folja Malaga pa hemma plan i ar men igar fick jag tid over att aka in till Malaga for att som jag trodde fa se lite underhallande fotboll(specielt med en seger i cuppen i ryggen) men jag har sallan varit sa frustrerad pa en fotbollsmatch, vilken smorja!!!Laget har ju ingen aning om vad de sysslar med!! Varfor finns det overhuvudtaget inget kantspel? Alla springer omkring pa mittplan och om det finns nagon att passa sa star han tva meter ifran!! Nar en spelare har bollen springer alla de andra och moter, det finns inte en enda spelare pa fri yta, rena pojklags spelet. Nar man tillslut far en skottchans sa tar man den inte. Nasta alla hornor ransades bort av bortalagets forsteman, jag ar ledsen men jag forstar inte vad ledningen sysslar med? Jag maste totalsaga Malagas innsats. Varfor envisas ledningen att lata en sa urursel spelare som Edgar spela varje match? Urslare spelare far man leta efter, till och med Spanjorerna runt omkring mej buade nar han byttes in. Det har kommer inte att halla till en uppflyttning. Jag tror vi far hoppas pa en mittplacering for att sedan ta nya tag for en uppflyttning nasta sesong.
En frustrerad Malagafan.

Pat
18 januari 2007, 20:27
Kolla in La Peña international pa www.malagafootballenglish.com

Hidalgo
15 januari 2007, 10:33
Riktigt trakig forlust igar, tyckte faktiskt att Malaga lirade helt ok och var varda segern. Nu blev det inte ens oavgjort och bittra 8 poang upp...tva hemmamatcher pa rad nu dock....kor hart!!

johaniaooa
14 januari 2007, 14:33
vad står det?

Hola Andalusier! 0-0 i halvtid efter en osannolikt jämn första. Riktigt bra och spännande match!

sdxzcxzcxzcxzcxzc
8 januari 2007, 15:37
Malaga people !
Skulle ni vilja ha Raul , Guti i erat lag ?
enligt mig platsar dom inte ens i Malmö FF !
// Madrid Fan

Anders (red)
7 januari 2007, 18:54
Underbart av Popo ja, harligt att man fick uppleva en seger pa plats ocksa. Imorgon bar det av hem till kalla Sverige igen, kanns inte riktigt som det lockar precis=)

hidalgo
7 januari 2007, 10:05
Popu, en liten knatte på 1.50 går in och avgör och på vilket sätt...fan va gött...

Grande Geta
3 januari 2007, 13:08
Bra hyllning! Alexis är viktig för oss =)

senken
31 december 2006, 16:48
Robban// Okej, jaa så kan det kan det nog vara !
jag ser gärna att han kommer tillbaka till Atletico efter julen ;) gillar honom skarpt=)
Visar 1 till 30 ( av 5791 poster )