Nu såg jag inte matchen, och kan inte bedöma om vi haft kapacitet att spela på ett annat sätt med gårdagens uppställning. Hur mycket som handlar om, som HBK:aren nedan säger, att inte våga framåt. Av Tobbes kommentar att döma låter det som att man skulle kunna ha vågat spela ut mer ordentligt.
Jag tänker att det är trepoängare som är viktigast att skörda för att kunna klara sig kvar i år. Förlust MFF och ÅFF borta i två matcher som kunde gett en poäng, klart tungt men samtidigt, BP hemma kunde slutat oavgjort den också. Vi kunde haft tre poäng på tre oavgjorda i detta läge, och en plus-minus-noll-målskillnad, men nästan bättre att slå BP och torska de två andra tänker jag då det innebär att en av våra förmodade huvudkonkurrenter BP inte fått nån poäng med sig från oss.
Tungt som sagt, men ändå inte så mkt att säga om. Nu vill vi fortsätta segertåget på IP, torsdagens match mot Kalmar... inte lätt, dock kanske större chanser att lyckas än mot Elfsborg och Blåvitt.
Kan man få beställa en snabb återhämtning på Andrés åtminstone så vi kan få lite större möjligheter offensivt igen så;)