Känner att jag inte ens vill bemöda mig med att bemöta Konkurs.
Imorgon blir en värdemätare. Lite tunn trupp, men men! Är Thorleifsson skadad?
Örebro ser starka ut. Just nu ser väl de snäppet bättre ut än förra året medan vi kanske känns något sämre än förra året, dock är det bara försäsong, och jag tycker alls icke att man gjort fel värvningar efter förutsättningarna. Det är, ska jag vara ärlig att säga, väl bara Christoffer Carlsson jag är osäker på där men hoppas att han kan hitta rätt igen och komma till sin rätt så småningom.
Sjöstedt verkar väl kanske också vara ett något osäkert kort, men jag har inte sett honom spela själv och hoppas att han kan växa in i det. Det viktigaste är att laget får vara en bra grogrund, med inspiration, tanke och glädje där spelarna växer och utvecklas. Då har vi chansen att greja första säsongen i landets högsta serie.
Godsway och Thorleifsson tror jag faktiskt på, det kan bli bra.
Äntligen får vi se en helt ordinarie backlinje imorgon som den väl är tänkt? Tibbe på högerbacken, Tobbe och Danne, samt Adam på vänstersidan. Måste vara den tilltänkta ordinarie backlinjen i allsvenskan. Fast antagligen med Otto bakom sig mellan stolparna.
I övrigt är det väl lite skadeskjutet än, tror vi behöver David jämte Keat eller Anton på innermittfältet.
Carl-Oscar på topp jämte Rodevåg. Lite fräsigt, intressant ;-)
Förresten, Stoffe..? Skadad?