Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47048 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Med ert resonemang om insatser förstår jag inte att vi snittar 3467 åskådare i snitt hemma? Fan kan ni inte se objektivt alls? Mötte 10 pers som var rätt skakade över insatsen men glada över serieledningen efter matchen….
snutstrut skrev:Melker och Noel håller absolut allsvensk klass.
Don Godiva skrev:FFF har serien bästa tränare han vet hur man använder sina spelare på rätt sätt
FotbollsFFantast skrev:Alla jublar här över 1-0 mot Rosengård. Grattis
FotbollsFFantast skrev:Alla jublar här över 1-0 mot Rosengård. Grattis
FotbollsFFantast skrev:Jo övertygande …
FotbollsFFantast skrev:Är allt bra för man vinner med 1-0 mot en nykomling? Ledsen men mina krav på detta laget är högre…
Glory_FFF 1928 skrev:Okej, mina krav är att FFF ska gå upp till superettan iår, då blir det enklare när man vinner sina matcher och leder serien, vilket vi gör.
FotbollsFFantast skrev:Är allt bra för man vinner med 1-0 mot en nykomling? Ledsen men mina krav på detta laget är högre…
snutstrut skrev:Shears gör det väldigt bra idag. Trygg med bollen. Står på rätt ställe. Skoj med seger igen. Noll insläppta mål, igen! Lite onödigt att vänta med alla byten eftersom tempot gick ner ordentligt i andra och många spelare som blev trötta!
Lagkamraten skrev:Lika många från Falkenberg i landslaget som i Falkenbergs ff idag.
Glory_FFF 1928 skrev:Vi vann, hur orkar du klaga? Herregud
Glory_FFF 1928 skrev:Vi vann, hur orkar du klaga? Herregud
FotbollsFFantast skrev:79 min 0 byten i vätan, vattensjukt…..
snutstrut skrev:Sverker är i Italien, så det gäller att alla håller sig på benen.
Visar 1 till 30 ( av 47048 poster )