Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Som jag skrev tidigare. Ska man slå Ariana så är det nu för efter sommaren kommer dom dominera dom flesta matcherna. Onsala är sämre än Torslanda. Så dagens match mot Onsala säger inte så mycket men dom såg trygga ut när dom spelade men det gör FFF också. Det kommer bli en rolig match i malmö.
FFF-Eric skrev:Ni vet att Onsala är precis lika kassa som Torslanda va? Ger man upp efter en match kan man börja hålla på något annat lag istället.
snutstrut skrev:För att de sätter 5 bollar mot Onsala?? Stor del av Arianas trupp sattes mellan januari till förra veckan. Flertalet spelare kommer från division 2. Du pratar i nattmössan.
FFF_Klagshamn skrev:Vi ska vara mycket nöjda om vi ens löser en poäng mot Ariana. Dom lär springa hem serien tyvärr.
Zackie skrev:Så jävla dålig premiärmatch va de inte, tycker att vi dock spelar oss fram till ett gäng fina lägen, men sen gör ju oxå FCT det bra defensivt, dom e tunga o möta, hotade väl inte mkt offensivt men de v ju oxå på förhand nöjda med 1 pinne. Alla inklusive jag själv hade räknat med o hoppats på 3 p, nu blev inte fallet så, vi fick ju inte stryk iallafall! När man läser här så får man ju uppfattningen över att det var katastrofalt med allt från tränare till anfallare. Bara kämpa vidare, tycker Leo visar i 2:a att han e given i startelvan! Sen i 2:a när domaren avbryter ett dubbelbyte i FCT för att det tar för lång tid på sig har jag nog aldrig vart med om, men de maskade som många andra lag o detta måste vi kunna hantera bättre utan att bli stressade.
Långabollar123 skrev:Exakt det var alldeles för långsamt spel för att Trollhättan skulle känna sig hotade. Förstår inte hur visa kan vara nöjda med detta. måste börja spela lite mer rakare i denna serie, måste hota mer bakom lagens backlinje. Man kan inte bara spela sidled som Tränaren vill. Vi måste ställa krav mer då FFF är det ända laget som är halvproffs i denna serie. Måste ställas högre krav på denna tränare som jag tvivlar på kan lösa detta, ställa krav på spelarna. Tränaren måste våga ändra under matchen på saker som inte funkar. Var har presspelet tagit vägen som man hade föra året? Vi kommer få chock nästa vecka i Malmö mot Ariana.
snutstrut skrev:Det känns inte som Shears är ett förstaval direkt?
Kal P Dal skrev:Ja det tror la fasen det blir gnäll när man redan på förhand undrar vad fan karln tänker med! Vilken idiot som helst här inne fattar att Rasmus inte är någon anfallare! Hur kan man ens starta matchen utan en anfallare på plan?!?! Sen ser väl alla förutom ni blinda då att Sibelius var ju under all kritik slår inte passning rätt! Varför byter man inte ut honom?!?! Nä vänta med byten det e dessa tränare vansinnigt bra på…att agera försent lika så! Ska man gå upp så måste man för tusan vinna på hemmaplan mot ett befarat mittenlag/bottenlag. Så ja tränaren ska få höra och stå för kritiken mot sig! Men ni har väl andra glasögon som gör att ni ser saker som en annan inte gör.
Brattebobo skrev:Det var då ett väldans gnäll på tränaren direkt! Har Gabbe spelat ytterback på försäsongen eller konkurrerar han med de två andra mittbackarna om den positionen? Har inte folk här efterlyst att testa Rasmus som wingback? Och - även om matchen inte gick dit man ville så såg iallafall jag ett lag som tog fajten och var påkopplade över 90 min och inte såg sådär loja ut som kunde hända stundtals förra året. Men jag kanske hade fel glasögon på mig. Var medvetna om vilka glasögon ni har på er ni som bara tycker att det är uselt coachat vad som än händer på plan och hellre ser ett halvtomt glas istället för halvfullt. Falken Support!
Kal P Dal skrev:Ja det tror la fasen det blir gnäll när man redan på förhand undrar vad fan karln tänker med! Vilken idiot som helst här inne fattar att Rasmus inte är någon anfallare! Hur kan man ens starta matchen utan en anfallare på plan?!?! Sen ser väl alla förutom ni blinda då att Sibelius var ju under all kritik slår inte passning rätt! Varför byter man inte ut honom?!?! Nä vänta med byten det e dessa tränare vansinnigt bra på…att agera försent lika så! Ska man gå upp så måste man för tusan vinna på hemmaplan mot ett befarat mittenlag/bottenlag. Så ja tränaren ska få höra och stå för kritiken mot sig! Men ni har väl andra glasögon som gör att ni ser saker som en annan inte gör.
Brattebobo skrev:Det var då ett väldans gnäll på tränaren direkt! Har Gabbe spelat ytterback på försäsongen eller konkurrerar han med de två andra mittbackarna om den positionen? Har inte folk här efterlyst att testa Rasmus som wingback? Och - även om matchen inte gick dit man ville så såg iallafall jag ett lag som tog fajten och var påkopplade över 90 min och inte såg sådär loja ut som kunde hända stundtals förra året. Men jag kanske hade fel glasögon på mig. Var medvetna om vilka glasögon ni har på er ni som bara tycker att det är uselt coachat vad som än händer på plan och hellre ser ett halvtomt glas istället för halvfullt. Falken Support!
Zackie skrev:På lördag vill jag se Anton Melker L Noel Stålis Nisse Melker N Stoffe Sibelius Aguda Remo Leo Håller med om att det va ett otroligt konstigt beslut att sätta in Pontus när vi har Kozanovic som vart med hela försäsongen o vet exakt hur vi spelar, Pontus med en träning såg vilsen ut o blev nästan som att vi spelade med en man mindre.
snutstrut skrev:Nej
Långabollar123 skrev:Vi kommer få chock nästa vecka i Malmö mot Ariana.
FotbollsFFantast skrev:Jo eller så kan det vara skillnad på att krossa allt motstånd eller mena att vårt stora bollinnehav måste ge fler avslut på mål. Igår var det väldigt enkelt för Trollhättan att försvara sig i åtminstone 75 av de 90 minutrarna.
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )