Visst är det tråkigt att spelare lämnar, och jag blev riktigt besviken när jag såg att Danny lämnar för Mjällby, men nu med lite distans så ska vi nog kunna ersätta honom på ett bra sätt.. precis som Brattebo säger så var han bra i år, men han var inte den största anledningen till att vi vann, egentligen var det ju hela laget, att vi lyckades med vårt spel oavsett vilka som spelade, vi hade skador o avstängningar men vi var hela tiden starka... och stommen är ju kvar, och med tanke på vad FFF genom åren lyckats locka till sig för spelare så är jag inte orolig.. vi kommer ha ett gött gäng när serien drar igång.. kollar man på tänkbar elva som läget ser ut just nu så är det ju följande:
Martler, Per - Tobbe -Danne -Adam, Svahn - Wede - David - Wede, Rodevåg - Zlatan.
Bänk:
Brattberg
Vall
Zampi
Ossen
Rasmus
Arben
Vi har även Tuvesson kvar på tränarbänken... får vi till oss Frick o Keat och breddar/spetsar med 3-4 spelare och en tränare som bygger vidare på Eklunds arbete är iaf inte jag orolig...Lunkan/Håkan har visat på bra värvningsförmåga tidigare så det ska nog inte vara några problem.. hellre att det ta några veckor extra än att vi värvar fel....
och vad gäller Danny så har jag hört att han fick ett bra kontraktsförslag från FFF, väljer han då MAIF så får det stå för honom..
Låt oss vara nederlagstippade, vi har alltid och kommer alltid slå ur underläge, men vi vet hur bra vi är, så då spelar det ingen roll vad andra tycker!
Snart kommer nog några härliga "julklappar" från FFF!
Framåt gulvitt!