Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
snutstrut skrev:Vaknat på fel sida? Igen?
Brattebobo skrev:Någonstans tänker jag också att det inte hjälper någon att gnälla och klaga i all evinnerlighet här. Vare sig på tränaren eller klubbens styre eller t.ex. en målvakt som fick kalla fötter. Klubben har starka sidor, och svaga sidor. Delar av klubbens styrka kanske också ibland kan bli till en svaghet. Lite två sidor av samma mynt. Vi har haft några jobbiga år men nästan tagit oss tillbaka till eliten. Det tredje året är inte på något sätt enklare och allt talar inte för succé i år, men låt oss hoppas att det kan bli så bra som möjligt av det vi har i nuläget - trupp och ledare. Hade vi nu stått med bara Molin och en av de andra två målisarna inför premiären hade jag nog blivit upprörd jag med får väl erkännas, men utan Molin ska vi åtminstone inte hamna i skiten. Med Anton som etta och Gustav som tvåa tillsvidare ska vi kunna lösa det bra, tillsammans med de starka mittbackar framför som vi faktiskt har. Bara laget är synkat och gör rätt saker tillsammans.
Glory_FFF 1928 skrev:Kocanovic levererar match till match. Det gäller att hålla ett öga på honom, han kan bli riktigt riktigt bra
FFF_Klagshamn skrev:21 år gammal och "vill gå efter sina drömmar" Låter väldigt kvasi-djupt. Förmodligen kom svinet hit för att eventuellt mjölka oss på pengar och för att hålla igång medan han hittade ett bättre alternativ. Återigen i vilken normalt fungerande klubb hade detta tillåtits ske? Och vilka signaler sänder detta ut till spelare som kommer hit? Falkenbergs FF är en klubb där man som spelare kan komma och gå som man vill och bryta kontrakt om man vaknar på fel sida en morgon. Det är inte första gången ett kontrakt bara rivs med spelare de senaste åren. Det är ledningen som rekryterat tomten utan att ha gjort nödvändig research och som går med på att helt plötsligt också bryta kontraktet. Ganska så symptomatiskt för 2020-talets Falkenbergs FF tyvärr.
Zackie skrev:Mycket negativt o skitsnack om klubben härinne nu, varken tränare eller sportchef kan väl göra nåt åt att en spelare helt plötsligt fått för sig att han inte helt plötsligt vill satsa på fotbollen??? Kan ju inte tvinga en spelare, största rötägget i denna historia e ju Molin, ingen annan? Vi har 2 bra målvakter, ja visst kan bli skador avstängningar men herregud vi har väl nån mer målvakt i typ P19 eller så kan man skriva ett låneavtal med nån klubb där inhopp kan ske med kort varsel? Svårt att se att våra konkurrenter står med 3 målvakter där alla håller god ettanklass? Jag tror på vårt FFF i år, vi befinner oss där vi gör o har en bra trupp därefter, varför skulle etablerade AS eller SE spelare komma hit o lira vilket många verkar tro härinne? Ser ut att bli nån form av 4-3-3 idag med Lindberg, Aguda & Rasse på topp, ser ju ingen av dessa som renodlad anfallare likt Leo, Isaac eller för den delen Nsima. Nsima förresten kommer att kunna tillför jättemkt för oss, håller lätt ett par år till i svensk fotboll!
Zackie skrev:Jättemärkligt beteende från Molins sida, han ska betala tillbax vartenda öre vi betalade till Sundsvall + de 2 månadslönerna han mjölkat! Sen förstod jag aldrig vitsen med 3 målvakter, inget reservlag, inget DM, fan ska vi ha 3 målvakter i truppen för??? Måste väl tro på de 2 man har???
Brattebobo skrev:Nsima på gång in, men det blir inget med Godwins kompis. Trist med Molin, då är vi försvagade på målissidan. Kan bli bra ändå, det är ju inte så att Anton och Gustav är några dåliga målvakter på något sätt. Men Tim E-nivå är det inte. Känslan inför i år nu: Fågel, fisk eller mittemellan...
FFF_Klagshamn skrev:Det är därför vi befinner oss i Division 1 nuförtiden. Vår sportsliga ledning är fullständigt okunnig och rakt av inkompetent. Vi kommer inte spela elitfotboll igen förns vi får in fotbollskunnande i föreningen.
Zackie skrev:Jättemärkligt beteende från Molins sida, han ska betala tillbax vartenda öre vi betalade till Sundsvall + de 2 månadslönerna han mjölkat! Sen förstod jag aldrig vitsen med 3 målvakter, inget reservlag, inget DM, fan ska vi ha 3 målvakter i truppen för??? Måste väl tro på de 2 man har???
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )