Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
snutstrut skrev:Rasmus är inte en tillräckligt bra fotbollspelare för att spela i Falkenberg. Jag förstår om man vill ha honom i truppen utifrån skador osv. Men inte mer än så.
FotbollsFFantast skrev:Rasmus har bara inte känts som nån super sub…. Han är i den åldern att han bör spela från start i nån roll som passar honom, känns inte som att han kommit igång i FFF. Men han måste ju vara tillräckligt bra förstås…. Kanske självförtroendet som saknas?
Fafu skrev:Remo måste väl gå före Rasmus nästa år? Däremot är han go och flexibel att ha som inhoppare.
Don Godiva skrev:Intressant idé om Rasmus Linus B och Hintsa är på väg bort ingen saknad
FotbollsFFantast skrev:God fortsättning gula. En tanke slog mig, jag tror Linus B är på väg bort. Melker Larsson kan ju spela vänsterback. Vad tror ni om Rasmus A som framåtlutad högerback?
Långabollar123 skrev:Ja bara 29 poäng ihop som försvinner och 2 st av snabbaste killarna i laget ihop med Gabbe som försvinner. Ja det är tapp och vi måste ersätta dessa isåfall men hoppas dom bli kvar. Måste in med någon bra back till.
Don Godiva skrev:Intressant idé om Rasmus Linus B och Hintsa är på väg bort ingen saknad
FotbollsFFantast skrev:God fortsättning gula. En tanke slog mig, jag tror Linus B är på väg bort. Melker Larsson kan ju spela vänsterback. Vad tror ni om Rasmus A som framåtlutad högerback?
Zackie skrev:Ja, den offensiva delen utav truppen känns väl klar, Leo har ju o tampas med Oskar o Kozanovic om spetsplatsen, Aguda given på sin mer centrala roll, mittfältet är ju sig likt från i höstas. Det är ju backar vi behöver, vad hände med exempelvis Borgryd som lyftes upp, va inte han mittback? Borta från truppen nu iallafall. Vid förlängningar av Borgström o Hintsa får detta ses som rena bonusar, lite märkligt att de inte är klara för nya klubbar än, då kan de ju inte vara så heta på marknaden ändå, hade väl kanske trott att Borgström skulle kunna gått till TFF eller HiF samma då för Hintsa.
mackattack2 skrev:. Leo Aguda Lucas. Rasmus, Remo Stoffe. Melker ? Stålheden,Gabbe, Melker L Anton Som det ser ut nu
nikitaa skrev:Den ene keepern hoppar ju på ett ben?????? Skulle ni inte vinna nästa år???? Liljenberg är ju inte spelklar förrän till midsommar..... Det är ju inte en tand, han har dragit ut......
nikitaa skrev:Den ene keepern hoppar ju på ett ben?????? Skulle ni inte vinna nästa år???? Liljenberg är ju inte spelklar förrän till midsommar..... Det är ju inte en tand, han har dragit ut......
Gusten II Adrian skrev:Silverholt till Helsingborg.
snutstrut skrev:Förvånande många som väljer att stanna. Enbart positiva nyheter! Sibelius och Melker x2 kommer knappast göra sämre säsonger nästa år. Det här innebär på pappret att Falkenberg har precis lika goda förutsättningar som förra året att vinna serien. Tobbe och Adam har ju gjort sitt. Inget att säga om det. Att Tim gick var ingen överraskning. Men det behövs inte tremålvakter. Kör vidare med de vi redan har! Jag tycker det ser väldigt bra ut! In med en till mittback så kommer det säkert bli bra!
snutstrut skrev:Zetterberg som mittback?
Mr_yellow skrev:Eskilsminne vänsterbacken vi jagade har gått till Gais tyvärr nu. Visade ju att han var riktigt bra.. Finns de fler fynd i vår serie att hitta?
Brattebobo skrev:Tur att du vet hur det ligger till, har koll på hur han som du kallar Stoffe (som alla andra kallar Chrisse) tänker och resonerar..
Tuta och Kör skrev:Förstår du fortfarande inte??? Han erbjöds inte kontrakt av Stoffe Andersson Han blev erbjuden av sportchefen och klubben att kriga vidare. Enda gången jag cyklar är när jag kör spinning God jul kompis
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )