Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46347 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Förstår du inte? Han erbjuds ju inte kontrakt av Stoffe Anderson. Det är ju därför
Långabollar123 skrev:Förstår du inte? Han erbjuds ju inte kontrakt av Stoffe Anderson. Det är ju därför
Mr_yellow skrev:Inte konstigt tycker jag.. Vi vill ha in en ny anfallare som är bättre än årets.. Leo har kontrakt tyvärr ska jag säga. Hade också Hellre sett Oscar som inhoppare än Leo .. men vi jagar en bättre anfallare och då måste Oscar bort i detta fallet.. men synd då det är egen produkt ..
snutstrut skrev:Nu måste det väl ändå ha slagit slint hos Oskar? Har han inte högre tankar om sig själv än så? Jag kan absolut se honom som ordinarie anfallare i FFF en bit in på nästa säsong.
Tuta och Kör skrev:Varför tränar Oskar med Friska Viljor?????? Nykomlingar i norra div.1 En tränare kan verkligen förstöra en talang.
Tuta och Kör skrev:Varför tränar Oskar med Friska Viljor?????? Nykomlingar i norra div.1 En tränare kan verkligen förstöra en talang.
Långabollar123 skrev:Vi ses i hissen slutet på nästa år. HAHA
Munkbo skrev:Ja man såg verkligen skilnaden på div1 och superettan när ni mötte Skövde, har nog aldrig sett ett lag som fff i ett kval som inte försökte eller krigade för en superettan plats, inte många spelare som håller i högre serie så fff får bygga om bygga rätt för att ta ett steg upp, Go Tur
Mac_ skrev:Ibland känns skillnaden jättestor mellan serierna, ibland inte. Ett flertal klubbar lyckas ju springa rätt igenom Superettan efter att ha gått upp från Div.1. Likadant kan det snabbt rasa nedåt. Sen kände man ju samtidigt att Skövde verkligen var en nivå upp jämfört med lagen i Div.1 inklusive Oddevold.
Tuta och Kör skrev:Om Viktor Karlsson tackat nej för att spela superettan med Bois ??? För att han han ska spela i Allsvenskan? Vet i fan om han hade platsat i startelvan hos oss i DIv.1 Då menar jag allvar. Så skillnaden är inte så stort som folk tror och då är jag inte förvånad ifall våra spelare kanske är jagade av andra klubbar.
Mac_ skrev:Damlaget tappar spelare till Bois och herrlaget till HBK. Roligare kan man ha det.
Brattebobo skrev:Hoppas det, inte samma kaliber dock. Men vi har väl även kvar unge Gustav som sett väldigt lovande ut, när han nu är tillbaka från korsbandsskadan. Även om Tim är kung är kanske inte målvaktspositionen den känsligaste punkten. De andra två vi har duger gott kanske även för att vinna serien om allt övrigt skulle stämma. Det är mest det som är högst ovisst. Vi borde vara med i toppen iallafall, men det räcker ju inte ens att komma tvåa som vi bittert fått erfara två år i rad nu… Jönköping, Norrby, Lund, Trollhättan, potentiellt starka lag och man vet aldrig hur det blir förrän serien dragit igång ordentligt nästa år. Men inget snack om att vi nog byter ner oss om Tim lämnar, vilken målvakt som än ersätter. Svårt att tänka sig att man värvar ännu en målvakt av allsvensk klass i Ettan. Nästa år lovar jag mig själv att inte dra för stora växlar av hur starka eller svaga vi ser ut på försäsongen. Jag fick lätt hybris förra året. Sedan åkte vi hem från Uddevalla och Trollhättan i de första matcherna med totalt en poäng.
Brattebobo skrev:Hoppas det, inte samma kaliber dock. Men vi har väl även kvar unge Gustav som sett väldigt lovande ut, när han nu är tillbaka från korsbandsskadan. Även om Tim är kung är kanske inte målvaktspositionen den känsligaste punkten. De andra två vi har duger gott kanske även för att vinna serien om allt övrigt skulle stämma. Det är mest det som är högst ovisst. Vi borde vara med i toppen iallafall, men det räcker ju inte ens att komma tvåa som vi bittert fått erfara två år i rad nu… Jönköping, Norrby, Lund, Trollhättan, potentiellt starka lag och man vet aldrig hur det blir förrän serien dragit igång ordentligt nästa år. Men inget snack om att vi nog byter ner oss om Tim lämnar, vilken målvakt som än ersätter. Svårt att tänka sig att man värvar ännu en målvakt av allsvensk klass i Ettan. Nästa år lovar jag mig själv att inte dra för stora växlar av hur starka eller svaga vi ser ut på försäsongen. Jag fick lätt hybris förra året. Sedan åkte vi hem från Uddevalla och Trollhättan i de första matcherna med totalt en poäng.
Zackie skrev:Skulle nu Tim lämna så har vi Anton som kommer axla målvaktsposten galant!
Tuta och Kör skrev:Ta det lugnt nu. Ni är sjukt bra i HBK, ligger ju två steg upp. Dock ett litet varning som jag faktist tror att det kommer hända. 2025 spelar dessa 3 lag i superettan. Varbergs Bois HBK FFF Det kan låta sjukt men tro mig det är sant. Förmodligen kommer vi upp som Värnamo och Gais med en spelide som är utvecklande för alla. Det finns inte på kartan att komma upp som HBK och ha minst boll av alla lag varje match. Det var starkt gjort att stanna kvar i allsvenskan på det sätt man spelar men det tar slut 2024 tyvärr eller så måste HBK investera i en ny morden tränare. Det kommer dock aldrig hända då tränaren är både tränare och sportchef . Vi måste ha ett Allsvenskt lag i Halland så hoppas jag har fel och att HBK löser det. Måste se vad HBK ger i att åka ur serien, kan man få 2 gånger pengarna?
Tuta och Kör skrev:Ta det lugnt nu. Ni är sjukt bra i HBK, ligger ju två steg upp. Dock ett litet varning som jag faktist tror att det kommer hända. 2025 spelar dessa 3 lag i superettan. Varbergs Bois HBK FFF Det kan låta sjukt men tro mig det är sant. Förmodligen kommer vi upp som Värnamo och Gais med en spelide som är utvecklande för alla. Det finns inte på kartan att komma upp som HBK och ha minst boll av alla lag varje match. Det var starkt gjort att stanna kvar i allsvenskan på det sätt man spelar men det tar slut 2024 tyvärr eller så måste HBK investera i en ny morden tränare. Det kommer dock aldrig hända då tränaren är både tränare och sportchef . Vi måste ha ett Allsvenskt lag i Halland så hoppas jag har fel och att HBK löser det. Måste se vad HBK ger i att åka ur serien, kan man få 2 gånger pengarna?
Visar 1 till 30 ( av 46347 poster )