Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
snutstrut skrev:Tim skulle ju bli andremålvakt i HBK. Men han behöver inte flytta. Och han skulle få mer pengar i plånboken. Hintsa platsar inte i ett allsvenskt lag.Oklart om han tycker det känns så spännande att gå till ett annat superettanlag? Ja, jag tycker det är märkligt att det är så tyst kring Aguda.
Mac_ skrev:Om övriga spelare hade haft hälften av Tims pannben hade vi varit i Allsvenskan idag? Vet inte om det är sanningen, men jag är övertygad om att vi inte hade åkt ur Superettan med några fler ”obekväma” beslut för några år sedan. Att vi åkte ur Allsvenskan var ingenting märkligt, men det som hände därefter var onödigt. Men men vi ska tillbaka, förr eller senare :)
Brattebobo skrev:Jag skulle inte alls bli förvånad om Erlandsson vaktar HBK:s bur nästa år. Han har en hög nivå i sig och det är bara att erkänna att han inte borde lira i Ettan mer nu. Han är alldeles för bra för det. Men vi får väl se vad som händer.
19th_hole skrev:Haglunds eventuella policy om att spelare ej får tjäna mer än honom vet jag intet om. Du har rätt att Tim spelade för AFC i allsvenskan. Hade glömt det. Skrev mer i detta forum utifrån en potentiell hemvändare från FFF till HBK. Magkänslan säger dock att Tim hittat hem i FFF, då han verkligen spelat bra där och verkar gilla sin tillvaro i vår kära grannstad.
IKO3 skrev:Kan ju påpeka att det fanns flera saker som inte gick Oddevolds väg. Så att säga att dom fick allt att stämmer, stämmer helt enkelt inte.
19th_hole skrev:Haglunds eventuella policy om att spelare ej får tjäna mer än honom vet jag intet om. Du har rätt att Tim spelade för AFC i allsvenskan. Hade glömt det. Skrev mer i detta forum utifrån en potentiell hemvändare från FFF till HBK. Magkänslan säger dock att Tim hittat hem i FFF, då han verkligen spelat bra där och verkar gilla sin tillvaro i vår kära grannstad.
Brattebobo skrev:Ja, det är svårt att lägga några förväntningar på nästa säsong överhuvudtaget efter två hårdsatsande år i div 1. Vi bör få svårare förutsättningar nu generellt. Och som du säger, om något av de andra lagen gör en Oddevoldsäsong och får allt att stämma vet man aldrig. Men å andra sidan, kan ju gå bra också när förväntningarna och pressen inte är lika stor. Vi får väl se. Kommer ju bli en del spelare ut och vad vi kan ersätta med vet vi inte osv. Vi får se!
Nacka spelade med AIK skrev:Haglund har ca 2,2 mille i Hbk som sportchef/tränare , kan lova er att han inte plockar in en keeper som tjänar mer än han........ så Isak och Johansson kan ni fetglömma . Om inte dom får panik i januari - fönstret och sänker lönenivån med ett par 100 procent.........
19th_hole skrev:Tim Erlandsson till HBK? Bra truppspelare för oss men han har väll ingen allsvensk erfarenhet? Blev han inte skadad 2020 när han kom till er inför allsvenskan? Risk för bänk i allsvenskan kanske lockar mindre än chansen att stå i superettan om någon säsong... Ryktas att Isak Petterson kommer hem, eventuellt alternativt Karl Johan Johnsson från Brodeaux, får utifrån det känslan av att Tim ligger närmare till hands att fortsätta hos er.
Brattebobo skrev:Ja. Sannolikheten att HBK plockar Tim är nog ungefär 90%… Hintsa vete 17…. Är inte Allsvenskan lite stort steg? Men man kan väl säga att det inte är något konstigt med om vi tappar en del av de bästa spelarna i detta läge. Får några anbud från Superettan eller Allsvenskan är det väl klart de tackar ja. Hade vi gått upp hade det vart en annan sak.
Mac_ skrev:Vi ska inte vara rädda för dessa klubbar och ska definitivt satsa på serieseger, helt enig. Bara till att hoppas vi bär upp favoritskapet nästa år istället.
Tuta och Kör skrev:Nu lämnade Malcom HBK detta kan innebära att Tim kan vara aktuell för HBK. Plötsligt har dom noll målvakter då andre målvakten Malte också lämnat. Bara känsla man har. Skulle inte förvåna mig om dom plockar både Tim och Hintsa tillbaka till Halmstad. Hoppas vi gör klart någon spelare till nästa vecka.
Mac_ skrev:Efter två år i Div.1 Södra kan vi konstatera att man inte har råd att tappa poäng i en tredjedel av matcherna om det ska bli serieseger.
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )