Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Rimners skrev:Haha vad hade du tänkt att göra? Bussen stod en halvtimma efter slutsignal, bara att pallra sig dit om du hade tänkt att spela allan
FFF_Klagshamn skrev:Oddevolds supportrar är jävligt flitiga med att skriva här inne för övrigt. Synd dom hade så bråttom till bussen efter matchen här nere i Falkenberg. Dom skulle väl skynda sig hem för att fortsätta snacka bakom skärmarna
PekkabadboyForEver skrev:När Martin Persson ingick i ledarstaben spelade vi i Superettan och klarade oss kvar. Vi lyfte oss dessutom till att bli ett stabilt mittenlag så småningom.
Lagetvidhavet skrev:Men snälla känn lugnet med det nu. Vi är mitt uppe i en slutspurt av säsongen. Det är inte det första vi ska tänka på nu, överlåt det till David så fokuserar vi övriga på att stötta laget. Det är det som är det viktiga nu!
Don Godiva skrev:Många som har kontrakt som går ut.Tyst som i graven eller så är det få som går ut
Don Godiva skrev:Många som har kontrakt som går ut.Tyst som i graven eller så är det få som går ut
Munkbo skrev:Det triggar alltid någon, Super Ettan
PekkabadboyForEver skrev:Svikare? FFF-Böljan är större än någon rivalitet i hela världen.
Brattebobo skrev:Med tränarna som går till Böljan menar du eller?
Brattebobo skrev:Med tränarna som går till Böljan menar du eller?
FotbollsFFantast skrev:Fantastiskt skrivit på FFFs Insta, att få det till att vara positivt, när man borde gjort helt annorlunda….
snutstrut skrev:Ja, det är jag med övertygad om! Men jag själv är peppad. Är övertygad om att Tim är otroligt peppad! Om Falkenberg går in i ett kval kan det ju bli att vi möter ett lag med rätt mycket ångest och rädsla att förlora. Den känslan tror jag INTE Falkenberg kommer ha!
Brattebobo skrev:Är framförallt något sådant jag mest är orolig för nu, så bra att du lyckades undvika detta! Tims korsband förra året kostade oss platsen i Superettan då, jag är fortfarande övertygad om det!
Tuta och Kör skrev:HAHAHAHAHAHAH
snutstrut skrev:Jag höll nästan på att klippa både Melker Larsson och Gabbe med bilen när de kom cyklandes vid ett övergångsställe precis. Hade ju varit snyggt såhär innan slutstriden! Kan se rubriken i HN! Huvva!
Zackie skrev:Full eller? Om ni skulle gå upp så kan de va bra o veta för dig att Superettan är ett ord.
Zackie skrev:Full eller? Om ni skulle gå upp så kan de va bra o veta för dig att Superettan är ett ord.
Munkbo skrev:Roligt att höra att det är så många som vill ha upp Oddevold i Super Ettan igen, Laget Oddevold från Bohuslän verkar vara det lag som vill ta nästa steg och har jobbat långsiktigt, Klubben har hela tiden jobbat för att ta nästa steg mot Super Ettan där laget ska vara, ett bra Elitlag, en nybyggd Arena byggd för Super Ettan spel, Laget som hela Bohuslän älskar, Tre bra matcher till så kan vi vara där, Heja Oddevold
Zackie skrev:Hittade ett gammalt klipp från cupen -21 när vi besegrar Kiken med 4-1, hur fan kunde vi åka ur SE det året o dessutom komma toksist, vi hade ju bla ett 3-mannaanfall med Edi, Hintsa & ABW lägg därtill en hel drös spelare med mängder av AS matcher från året innan. Vilken jävla tränare som helst hade lyckats med uppdraget att iallafall hamna i mitten utan problem, nä vi skulle ha kvar den helt ocharmiga Hasse E som tappat allt för flera år sen. Nä detta va fanimej en bragd o lyckas med. Stör mig fortfarande på slarvet det året som nu bäddat för att vi nästa år kan få möta Onsala & Rosengård.
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )