Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Ja nu sitter verkligen spelet äntligen, roligt att se! Ja, man kan ju hoppas. Östersund förra året var ju inte ett lag på dekis utan snarare på uppgång, så det beror lite på. Oavsett ska vi ha goda chanser om vi håller linan nu, och inte åker på nån skada på Tim igen eller liknande!
Zackie skrev:Kameran väljer ju tyvärr att följa bollen, står det då en bollkalle o leker med en boll så väljer AI kameran att följa den, ja herregud, låt oss hoppas att vi slipper denna serie nästa år. Stabilt o bra idag!!!
snutstrut skrev:Ja, det är synd att spelet kom så sent. Men man kan ju såklart tänka på andra sättet. Att laget snart är klart för ett kval. Man är på rejäl uppgång. Tveklöst det bästa laget i sin serie. I ett kval kommer man kommer möta ett lag på dekis. Har man det här snabba, aggressiva spelet så ska man klara ett bottenlag från Superettan, sett över två matcher!
Sammo_FFF skrev:Enkel seger, nu sitter spelet verkligen. Hoppas det håller i sig till det förmodade kvalet. Alla får höga betyg idag utom kameramannen, 0-4 sker utanför bild hahaha!
Sammo_FFF skrev:Enkel seger, nu sitter spelet verkligen. Hoppas det håller i sig till det förmodade kvalet. Alla får höga betyg idag utom kameramannen, 0-4 sker utanför bild hahaha!
Zackie skrev:Stabilt! Synd bara att vi bara inte spelat så här bra hela säsongen, då hade vi vart klara för SE nu.
Brattebobo skrev:När nu Lund torskade och Oddevold vann ligger väl sannolikheten till att vi kvalar igen på ca 95%. Det börjar närma sig detta vänner… Helst Skövde eller AFC. ÖIS eller HIF därefter. Helst inte Örebro el Sundsvall. Så känner jag. Jönköping låter väl OK det med antar jag. Slipper vi Sundsvall får vi väl vara glada. Inte roligt att åka till Nordpolen igen för avgörande match. Och ingen rolig tradition på Norrporten, när vann vi där senast. Nåväl, nån gång ska väl vara den första men jag hoppas vi slipper giffarna.
Zackie skrev:2015 vann vi efter mål av Jakobsen, 1-0 till oss där.
Brattebobo skrev:När nu Lund torskade och Oddevold vann ligger väl sannolikheten till att vi kvalar igen på ca 95%. Det börjar närma sig detta vänner… Helst Skövde eller AFC. ÖIS eller HIF därefter. Helst inte Örebro el Sundsvall. Så känner jag. Jönköping låter väl OK det med antar jag. Slipper vi Sundsvall får vi väl vara glada. Inte roligt att åka till Nordpolen igen för avgörande match. Och ingen rolig tradition på Norrporten, när vann vi där senast. Nåväl, nån gång ska väl vara den första men jag hoppas vi slipper giffarna.
FFF_Klagshamn skrev:Kuksugare
#gh7 skrev:Ariana gjorde så gott dom kunde men är fortfarande någon seger från säkrat kontrakt skål på er alla
snutstrut skrev:Någon som vet hur gräsmattan är i Oskarshamn? Eller är det plast?
Zackie skrev:Går vi rent så känns det ju inte helt omöjligt att Oddevold förlorar en o spelar en oavgjord, i dagsläget har vi 4+mål på dom & har gjort fler, skulle ovannämnd teori besannas blir detta en målskillnadsaffär där kanske flest antal gjorda mål är det som kommer fälla avgörandet. Oskarshamn borta förra året, vinst 3-1, Eskil (h) har tappat fart på slutet, inget att spela för, kan både va en för & nackdel beroende på starten av matchen, Torn (b) 2-2 förra året efter mängder av missade chanser på slutet, vid normal prestation vinner vi, Olympic (h) ja här ska bara3 p in på kontot! Oddevolds poängtapp är bara öndkedrömmar, krävs nån form av mental kollaps, vilket de inte visat tecken på tidigare under säsongen. Men va fan, Stoffe lyckades få iväg ett ordentligt skott i helgen vilket visar att undrens tid inte e förbi;)
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )