Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46642 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mac_ skrev:Fotboll ska spelas på gräs. Kvalet 2002 spelades på naturgräs efter att planen blivit skottad. Så får det bli nu också.
FotbollsFFantast skrev:Eller Gabbe startar hemma och Tobbe borta kanske?
FotbollsFFantast skrev:Håller med er. Men Tobbe har valts före Gabbe många fler ggr iår än tvärtom när alla varit spelbara! Tro mig TH kommer singla slant 18:55 på torsdag…..
Brattebobo skrev:Det skulle även bädda för en och annan straff till motståndarlaget och eventuell utvisning. Klart Gabbe och Tim ska spela!
Zackie skrev:Nä, Gabbe o Stålis ska starta!
FotbollsFFantast skrev:Bäddar Skövdes sätt att spela för att Hellden startar tro? Han är ju rätt stark i huvudspelet? Vad tror ni?
FotbollsFFantast skrev:Bäddar Skövdes sätt att spela för att Hellden startar tro? Han är ju rätt stark i huvudspelet? Vad tror ni?
Brattebobo skrev:Väder i veckan och spel på Skövdes usla plan känns inte till vår fördel då Skövde väl är ett lag som gärna spelar skitfotboll. Hoppas vi ändå kan vara strået vassare
snutstrut skrev:Ja, det är nog flera i laget som är intressanta för andra Superettanlag iallafall. Men om Falkenberg tar sig till Superettan så är det kanske inte jättelockande att byta till annat lag i samma serie. Sen krävs det kanske lite mer för att bli aktuell för ett allsvenskt lag. Stålheden, Melker Nilsson och Aguda om jag får gissa. Kanske Erlandsson också.
Don Godiva skrev:Ja det är det men finns några som är intressanta .Finns säkert klubbar som har det klart för sig. Några duger i superettan vi får se
Don Godiva skrev:Ja det är det men finns några som är intressanta .Finns säkert klubbar som har det klart för sig. Några duger i superettan vi får se
snutstrut skrev:Det var länge sedan de skrev någonting om Falkenberg på den sidan…
Don Godiva skrev:När man läser på Fotbollskanalen undrar jag hur många som kommer att lämna FFF.Finns ett antal som har stor utveckling med rätt tränaren.
Don Godiva skrev:När man läser på Fotbollskanalen undrar jag hur många som kommer att lämna FFF.Finns ett antal som har stor utveckling med rätt tränaren.
Visar 1 till 30 ( av 46642 poster )