Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF-experten skrev:Idag ska hela laget ha stort beröm! Lite extra plus till Tim (som ser mycket stabil ut), Gabbe, Stoffe och Sibelius... Det ser bättre ut nu. De två sista hemmamatcherna har t o m varit riktigt bra!! Vi ska inte ge upp seriesegern än. Tror faktiskt att Oddevold kan tappa lite här på slutet. De ser inte lika stabila ut längre...
Munkbo skrev:Tror på seger för Trollhättan idag , vann ganska övertygande mot er hemma, men ett x funkar också
FotbollsFFantast skrev:Ja det är ju perfekt så har ju Ariana nåt att spela för nu, 3 p ned till negativt kval.
Forza-IKO skrev:En snabb googling säger att vi nästan har dubbel så många företag som Falkenberg, och då är vi långt ifrån en dubbelt så stor kommun.. Var det nåt mer icke fotbollsrelaterat du ville veta? Lycka till i dagens match..
Mr_yellow skrev:Du menar ariana som fick stryk med 4-0 mot jumbon Ängelholm..
Sammo_FFF skrev:Yes, grym match idag! Härligt med 5 mål men framför allt straffräddning tycker jag! Hoppas Ariana kan hjälpa oss nästa omgång. Forza Gula!
Sammo_FFF skrev:Ingen dum gissning det där du!
RodevågsBåt skrev:Tur att du inte la ett par hundra haha
Brattebobo skrev:Vill bara flika in att mitt tips här inför matchen var rätt bra. Stod 5-0 här under mig inför matchen. Borde lagt några hundra på det
snutstrut skrev:Trollhättan kommer behöva ligga högt uppe i banan och gå för seger. Det kommer gynna Falkenberg tror jag. Gissar på 4-0.
Munkbo skrev:Tror på seger för Trollhättan idag , vann ganska övertygande mot er hemma, men ett x funkar också
FFF_Klagshamn skrev:Har säkert en del att göra med att ni knappt har några lokala företag kvar i er nerlagda gamla varvsstad. Trist för er. Njut av löparbanorna
Forza-IKO skrev:Haha, kan man inte klaga på Oddevolds spel så klagar man på vår arena.. Lite bitter eller? Antar att du varit på arenan och sett hela? Vi har ju inte Sveriges fulaste namn på arenan iaf ;)
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )