Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Citat från Tvååkers tränare Krantz inför matchen: ”Jag vet faktiskt inte var man hittar en sämre konstgräsplan” ” Trist, trist, trist. Dessutom är det ju ingen konstgräsplan, det är en landhockeyplan. Det känns riktigt tråkigt att vi ska ha derbyfest och spela en viktig match i Ettan på en matta med hål i” ”Skaderisken är enorm. Det finns sömmar som släpper på den här planen. Jag vet faktiskt inte var man hittar en sämre konstgräsplan. Det är hemskt att matchen ska spelas där, men det är vad det är.” Låter kanon!
Zackie skrev:Klart hellre en spelduglig plastmatta än en genomsur gräsplan som är rena lotteriet.
Nipe skrev:Verkar tyvärr bli konstgräs på lördag...
FFF-Eric skrev:Mot Oddevold spelade vi med Leo längst fram och med Aguda som tia, likt tidigare i år :)
FFF-Eric skrev:Mot Oddevold spelade vi med Leo längst fram och med Aguda som tia, likt tidigare i år :)
Tuta och Kör skrev:Bra program. Vill dock säga varför det är bättre i presspelet. Det är för att vi har gått upp med en anfallare till så man spelar med två anfallare då blir det mycket lättare att pressa. 4-4-2 det är därför Det ändrade man inför Ariana
lars_fff skrev:Gulvitt är äntligen tillbaka! Vi analyserar den senaste tidens matcher och insatser, med segern i seriefinalen mot IK Oddevold som grädden på moset, och blickar framåt mot de avslutande matcherna och framförallt då lördagens heta derby borta mot Tvååkers IF. Häng med - i podden och framförallt till Övrevi på lördag! Lyssna via länk eller där poddar finns. Here we go! /Lars & Eric
Mac_ skrev:Jag har alltid gillat Norrby, Borås fina stolthet. Bra jobbat Översjö ;)
Mac_ skrev:Bra helg. Lite mer hopp om serieseger efter gårdagen. Damerna säkrade kontraktet efter 5-2 seger mot Ullared. Hoppas det kan bli en högre placering där nästa år. Under det glada 00-talet hade vi ett herrlag i SE och ett damlag i tredjedivisionen, en säsong 2010 låg båda lagen i näst högsta serien. Vi siktar mot högsta serien för båda lagen inom några år ;)
Zackie skrev:En bra helg!!! Man kan ju säg att vi har stegrat formen 2 senaste matcherna, även om de bara blev 1 pinne mot Ariana så var ju spelet redan där en nivå upp. Vi spelar före Oddevold på lördag o kan sätta rejäl press på dom, med en normal prestation slår vi 2åker men då gäller det o lägga ner samma fina jobb som i lördags, finns inga lätta matcher. Kul o se Erlandsson i gammalt gott slag, men vi har 2 bra målvakter, Anton gjorde det bra mot Norrby o hade platsat i vilket annat lag i denna serie, oturen att få konkurrera med Ettans bästa målvakt. Lite dålig koll på 2åker men har ju förstått att de tappat många rutinerade, uppträder ju som många andra lag väldigt ojämnt så vi får väl hoppas att de spänner sig lite väl mkt på lördag.
Zackie skrev:Att Oddevold menar att de gjorde sin sämsta match beror ju mycket på att de va vi som gjorde dom dåliga, tror ju inte att spelarna har blivit så mkt sämre på en vecka??? endast dåliga bortförklaringar från förlorarens sida, inget annat. Igår visade vi att vi är seriens bästa lag:)
snutstrut skrev:Var det ett permanent byte? Jag tycker föregående speaker har varit bra, men kanske har sett sina bästa dagar! Sen hade jag mer än gärna sett någon annan musikansvarig. Det där att bara stänga av introlåten mitt i utan att fada ut låter så otroligt amatörmässigt! Och man gör det verkligen hela tiden. Finns också väldigt mycket roligare musik att dra igång publiken med innan match och i paus!
Brattebobo skrev:Speakerbytet var avgörande!
PekkabadboyForEver skrev:In Ulf Ivarsson we trust!
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )