Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46364 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Såg Norrbys föra match mot Tvååker och jag kan meddela att det är ett helt annat Norrby än i våras. Varken Dhal eller Wede platsar där och var på bänken fram till sista 15 min. Dom vann 2-1 mot Tvååker där Norrbys största problem var bakom deras backlinje, så där har vi lite att göra om man ska straffa dom. Dom hade lite tur då Tvååker på slutet malde ner dom med långa bollar och där lill Hintsa hade två bollar nästan inne men där utespelare räddade två gånger på mållinjen. Hade suttit så bra med 3p imorgon.
Tuta och Kör skrev:AJAJAJ LUND Första gången man får stryk på hemmaplan i år. Detta mot ÄNGELHOLM. Fotboll är härligt.
Don Godiva skrev:Gabbe är en bra ersättare
Fafu skrev:Tobbe borta en månad, enligt HN.
Don Godiva skrev:Har noll värde
Zackie skrev:Oavsett vad som än händer kan ingen ta ifrån oss DM pokalen 2023, glöm inte det!
Lagetvidhavet skrev:En av få matcher i år där man spelade som ett lag och verkligen tog den extra löpningen för sin medspelare. Kan man få se detta resten av säsongen?
FotbollsFFantast skrev:För att lyfta fram positiva matcher i år tycker jag Svenska Cupen matchen mot Öster var riktigt bra spel av oss trots förlust!!
FotbollsFFantast skrev:Eller borde de läsa? Kanske…. För underhållande har det oftast inte varit 2023
Brattebobo skrev:Skulle någon av spelarna vara inne och läsa på vårt forum vill jag uppmana till att inte ta till sig av vad som skrivs här, hoppas ingen är inne och läser ;) Man vet ju aldrig, vi är ju inget elitlag längre... Då kan man ju säkert börja fundera inom laget och tvivla på vad man håller på med. Kära spelare som eventuellt läser, sluta med det och gör er grej bara i er bubbla och skit i alla åsikter och tankar runt omkring!
Zackie skrev:Aguda, Melker N & Rasmus A verkar tyvärr helt har tappat formen, går alldeles för långsamt.
Mac_ skrev:Får försöka ingjuta lite hopp här nu då. Hänvisas väldigt mycket till hur bra det var förra året och ändå har vi tagit en poäng mer än vid samma tidpunkt förra året. Vi kryssade bland annat också under hösten mot såväl Olympic som Torn. 48 gjorda mål framåt nu, där ligger vi några omgångar före också. Oddevold har ett jävla fint utgångsläge, men ska möta både oss och Lund på bortaplan. Lägg till lite klassiska nerver när man bara ska knyta ihop säcken och säkra det. I den här serien finns det flera exempel på det från tidigare år. Oskarshamn hade väl i princip sprungit hem serien redan efter halva säsongen, men tappade och slutade fyra. Landskrona skulle säkra avancemanget flera omgångar från slutet, men lyckades väl först på tredje försöket i sista omgången. Så det finns hopp om vi kollar lite historik i alla fall :) Därmed inte sagt att jag är nöjd med att vi ligger trea nu med sex poäng upp till serieledaren andra året i Div.1. Kommer att krävas nästintill maximal utdelning nu, något kryss kanske man kan kosta på sig beroende på vad konkurrenterna gör, men inte mycket mer.
Visar 1 till 30 ( av 46364 poster )