Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46351 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Ja detta håller inte alls. Vad jag har förstått så är det den enda man snackar om är hur man ska jobba defensiv. Sjukt Hade vi inte haft några inviduella duktiga spelare så hade vi varit ett mitten lag i denna serie. Jag tror inte det finns glädje i denna trupp tyvärr. Jag tror han är för negativ tränare. Tiden kommer visa
Don Godiva skrev:Nästa år blir det säkert en ny tränare.Behövs en som vill spela offensivt och inte som nu
Lagetvidhavet skrev:Rättvist också. Bästa laget vi mött i år. Norrby hemma på Lördag med gårdagens insats i bakhuvudet. Usch, ångest på den.
Don Godiva skrev:Behöver ett nytt spelsystem och efter igår är det ännu mera tydlig
Lagetvidhavet skrev:Rättvist också. Bästa laget vi mött i år. Norrby hemma på Lördag med gårdagens insats i bakhuvudet. Usch, ångest på den.
mackattack2 skrev:Lund ny 2:a i tabellen.
Tuta och Kör skrev:Tränaren gjorde ett rätt, det är att ta ut Ärlig i halvtid men han glömde Rasmus också som du skriver. Oskar skulle kommit in förre Leo alla dagar i veckan.
Långabollar123 skrev:Ärligt talat så gör inte Ärlig och Rasmus jobbet alls. Det är därför vi hamnar efter i kontringarna. Spelar alldeles för långsamt och spelar bakåt mer än framåt. Måste ha någon mer än Hinsta som hotar på djupet.
mackattack2 skrev:Kommer bli bra detta!! Nästa vecka ny match samma 11:a med Tobbe,Adam, Stoffe, Rasmus. Som Chrisse sa inför dagens match ” ska göra en fantastisk bra fotbollsmatch ” Gick la sådär idag. Första halvlek måste ju vara ett av det sämre vi har presterat på länge!!
Lagkamraten skrev:För att där finns ett motståndar lag som gör allt för att få ner tempot och skickar långbollar så vi får börja om med inkast långt ner på egen planhalva, och hela tiden möta ett samlat lag.
Lagkamraten skrev:För att där finns ett motståndar lag som gör allt för att få ner tempot och skickar långbollar så vi får börja om med inkast långt ner på egen planhalva, och hela tiden möta ett samlat lag.
mackattack2 skrev:Undra vad Chrisse har att skylla på idag? Nu får han fan börja spela spelare som är i form
Brattebobo skrev:Kan nån bara förklara för mig varför vi inte kan göra en bättre slutforcering sista 12 minuterna efter kvitteringen? Trots alla dessa spelare i lysande form på plan då? (OBS - jag förespråkar inte Stoffe som startspelare)
Visar 1 till 30 ( av 46351 poster )