Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46342 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
snutstrut skrev:Ja, det var nog bra förberedelse inför dagens match att man fick möta ett snabbare Öster. Hoppas på 3 stabila poäng mot Ahlafors! Har de en sådan fin idrottsplats i Ahlafors som speakern tjatat om senaste veckan?
FotbollsFFantast skrev:Sammantaget efter Öster I en uppflyttning till SE håller Melker N, Aguda, Ärlig, Hintsa, Tim E, Borgström, Stoffe i en avlastande roll på mitten. Finns fin utveckling i Melker L, förläng, Remo på tillväxt med. Tyvärr ser väl Sibelius inte riktigt ut att ta chanserna han får? Blek igår… Emillov i frysbox minns inte senast jag såg honom spela….tycker ändå han hade nåt i sig i fjol. Mittbackarna alla tre tycker jag är tvek på en serie upp, särskilt passningsfötterna…. Forza Gula
FotbollsFFantast skrev:Yes vi är vackrare än så!!
FotbollsFFantast skrev:Sammantaget efter Öster I en uppflyttning till SE håller Melker N, Aguda, Ärlig, Hintsa, Tim E, Borgström, Stoffe i en avlastande roll på mitten. Finns fin utveckling i Melker L, förläng, Remo på tillväxt med. Tyvärr ser väl Sibelius inte riktigt ut att ta chanserna han får? Blek igår… Emillov i frysbox minns inte senast jag såg honom spela….tycker ändå han hade nåt i sig i fjol. Mittbackarna alla tre tycker jag är tvek på en serie upp, särskilt passningsfötterna…. Forza Gula
Brattebobo skrev:Lite så. Har vart otrevligare ”provokationer” här inne från andra lag om man säger så genom åren ;)
FotbollsFFantast skrev:Eller hugg inte på betena….
FFF_Klagshamn skrev:Härligt cupspel i år i övrigt. Förutom charmiga Nordic United som slog ut Jönköpings Södra så blev det exakt noll cupskrällar. Cupens gruppspel i februari kommer enbart bestå av klubbarna från Allsvenskan och Superettan. Härligt! The magic of the cup!!
FFF_Klagshamn skrev:Du har verkligen inget annat att göra med ditt liv än att hänga på vårt forum?
IKO3 skrev:Fullt medveten hur verkligheten ser ut. Vi lever i nuet, medans allt för många supportrar gör det motsatta. Trevlig lillördag!
mackattack2 skrev:Jag vill nog säga att detta var en ren Coach förlust. Att ställa upp ett sådant defensivt spelsystem fram till dom sista 20 minuterna kan inte annat än belastas Chrisse.
FFF_Klagshamn skrev:Någon måste ju ge era verklighetsfrånvarade påstående svar på tal. Du kan ju snart skaffa ett nic här inne dock.
Visar 1 till 30 ( av 46342 poster )