Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Absolut. Funderar på en sak ang. damlaget - borde vi ens ha ett damlag om vi inte har någon som helst flickverksamhet? För det har vi väl inte? Att bara ha ett A-lag som vi startat upp igen när man tyckte det passade känns sådär kan jag tycka. Bättre isf om man vill satsa på damsidan att se till att man bygger upp från grunden isåfall?
FFF_Klagshamn skrev:FCT var alltså inte lika bra som GAIS
snutstrut skrev:Igår kände jag nästan att domaren hade behövt lägga till 10 minuter varje gång Sverker varit inne och och vänt på plan. ”Sakta mak” som det heter på hästspråk!
snutstrut skrev:Igår kände jag nästan att domaren hade behövt lägga till 10 minuter varje gång Sverker varit inne och och vänt på plan. ”Sakta mak” som det heter på hästspråk!
FotbollsFFantast skrev:Ingen Sverker Läkare i damlaget, just saying….
Brattebobo skrev:Absolut. Funderar på en sak ang. damlaget - borde vi ens ha ett damlag om vi inte har någon som helst flickverksamhet? För det har vi väl inte? Att bara ha ett A-lag som vi startat upp igen när man tyckte det passade känns sådär kan jag tycka. Bättre isf om man vill satsa på damsidan att se till att man bygger upp från grunden isåfall?
Lagkamraten skrev:Och vem övertygade i de matcherna? Jag tycker med vi ska spela och ge våra egna talanger chanser. Melker L Oskar Sewen Lucas William gabbe. Vi ska ha killar från Falkenberg i vårat lag o inte bara värva in spelare! Hellre ettan än utan hjärta. Om vi inte går upp tror ni Agouda Wille Hintsa Borgström Melker N stannar det tror iallafall inte jag!
FFF_Rosengård skrev:Krossa Trönninge!
PekkabadboyForEver skrev:Nåja. Lucas fick chansen från start mot både Ariana och LSK utan att direkt övertyga. Underbar seger igår! Warra, nu blir det att gå på ölen igen!
Brattebobo skrev:Överlägset bäst i ett lag som lirade bättre boll än oss då. Värva hem, om möjligt. Är väl som mittback åtminstone bättre än Tobbe, som mittfältare kanske ett bättre alternativ än antingen Stoffe eller Melker.
snutstrut skrev:Känns ju som bortkastat att ha Zetterberg i backlinjen. Han ska ju spela central mittfältare. Väldigt bra speluppfattning. Överlägset bäst i sitt lag idag!
Don Godiva skrev:Tobbe har bäst före datum redan gått ut Gabbe är nästa stjärna i backlinjen
Brattebobo skrev:Inte alls ett alternativ att byta ut Tobbe mot i truppen nästa år menar du? Gabbe, Tim och Z hade jag hellre sett konkurrera om mittbackspositionerna i alla fall.
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )