Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46644 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
mackattack2 skrev:Gött Ljungskile !!
PekkabadboyForEver skrev:Yellow Angels från Ängelholm vad fan sysslar ni med? Bortasektionen var öppen, men inte fan dök ni upp. Hade tänkt komma över och bjuda er på varsin tequila med citron och salt. Ruskigt besviken över detta faktum hakade jag på FFF_Rosengård i bilen söderut efter matchen. Bad om skjuts in till Ängelholms centrum. Ställde mig mitt på torget och ropade efter Yellow Angels. Först kom en Ängelholmskille som ropade ”hääja RBK, hääja HIF”. Väldigt förundrad över vad jag just hört skulle jag komma att bli än mer förvånad. En ny Ängelholmskille dök upp och vrålade ”hääja RBK, hääja bäääjen”. När jag just höll på att ge upp kom två Ängelholmsdamer, Jill och Maja som utbrast: Åh snygga Falkenbääj är här. Jag frågade damerna om dom hört talas om Yellow Angels som hejar på ÄFF varpå båda utbrast i mun på varandra: ”Yellow Angels, det kan ju bli namnet på min nästa singel”. Innan jag sen tog tåget tillbaka till Falkenberg blev det paraplydrinkar. Övertalade slutligen lokföraren att släppa av mig i Heberg så jag kunde promenera den sista biten till den riktiga stationen inne i Falkenberg. När jag var i skogen bakom fbg IP kom jag att tänka på Hunk-Pawel Mendels mål mot Åtvidaberg 2007, en vacker tid när tågen rullade rätt sträcka och FFF spelade elitfotboll.
FFF_Klagshamn skrev:Grymt besviken på laget. Sicken nonchalans. Tur vi har Rasmus Andersson.
snutstrut skrev:…och så byter man ut Hintsa och Ärlig?? De enda två i denna match som ville springa!
Brattebobo skrev:Två helt 110%-iga lägen nu där allt är är rätt, förutom att man på något sätt lyckas med att inte sparka in bollen i målet. Sånt blir man nervös av i en 1-0-ledning. Borde vart 3-0 nu
snutstrut skrev:Ja, Tobbe och Stoffe kan verkligen haka upp sig i någon slags defensiv dödfotboll ibland.
Brattebobo skrev:Och in med Nalle Puh? Adam och Melker är väl de enda som spelat på den positionen och de är ju borta idag.
FFF_Klagshamn skrev:Finns inget mer att vara nöjd över efter den halveken förutom den knappa ledningen. Dödsfotboll utan tempo. Vi går in lite halvhjärtat i närkamperna och ska som vanligt vända hem via Tobbe såfort vi har boll. Dom få gånger vi anfaller med lite tempo ser man hurpass ihåliga Ängelholm är. Fullständigt oacceptabelt hur det ser ut just nu.
FFF1928GUU skrev:Byt ut Melker Larsson
FFF1928GUU skrev:Byt ut Melker Larsson
Visar 1 till 30 ( av 46644 poster )