Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
snutstrut skrev:Jag är väldigt tveksam till att Falkenberg tar 6 raka 3-poängare. Inget detta året har visat på sådan stabilitet. Visst, man kan säkert ta en kvalplats. Men jag tror det krävs både att laget höjer sig ett par snäpp. Samtidigt som alla lag ovanför börjar göra ett par sämre matcher vardera. Men det känns verkligen inte så. Jag tror inte vi har särskilt mycket bättre trupp än de andra lagen i toppen. Har vi legat högre än plats 3-4 hela säsongen? Det som talar för laget just nu är väl målstatistiken framåt.
mackattack2 skrev:Då hade jag plockat bort både Melker N och Leo framför Lucas, men Chrisse har säkert en plan…
Tuta och Kör skrev:Säkert samma som föra matchen förutom att han kommer plocka ut Lucas för att få in Rasmus eller Hintsa. Kanske använder Hintsa som ett vapen att bytta in när Lund börjar tröttna. Vet ej hur denna tränare tänker denna tränare är tyvärr inte min typ av tränare och absolut inte bra för unga spelare. Känslan är att han stressar upp spelarna tyvärr. Trodde det skulle vara som Gais föra året mer glädje och att man kan se på spelarna hur kul dom har på planen. Mitt tycke är att Christofer Andersson ska vara väldigt glad att han tränar FFF, där han har en stark trupp och som vinner dom flesta matcherna. Hade han varit i etta annat lag i denna serie så hade han fått sparken. Till skillnad från Eskilsminnes tränare Patrik Ingelsten som trollar med små medel men ändå är strax bakom FFF. Tittade på HIF - ÖIS och ska jag vara ärlig så tycker jag inte någon av lagen har bättre trupp än FFF. FFF kommer kriga med Oddevold hela vägen.
mackattack2 skrev:Vad tror du Chrisse mönstrar för 11:a
Tuta och Kör skrev:Match dax och Lund kommer få stryk. Tittat på två träningar i veckan och alla verkar vara friska. Stoffe och Hintsa ser hetast ut när man har tittat i veckan. Hintsa verkar vara spelsugen och har ett annat löpsteg och snabbhet än dom flesta. Lund kommer ha för stor respekt för FFF så det gäller att ta fördel av övertaget direkt när matchen är igång.
Zackie skrev:Kollade spelschemat nu, allt annat än 6 raka vinster nu är underkänt Lund (h) Värnersborg (h) Ahlafors (b) Ängelholm (h) Åtvidaberg (b) Norrby (h) Sen väntar Ariana borta o sen Oddevold hemma, nä vi ska fan gå rent hela hösten!
Mac_ skrev:Jag är ganska övertygad om att vi kommer få se Böljan i allsvenskan tillsammans med United Nordic FC, Hammarby Talang, Team Thorén, Ariana, Stockholm Internazionale samt 2-3 klubbar vi ännu inte känner till med United, International eller någonting kopplat till ett företag i klubbnamnet. I princip ingen kommer gå och kolla på matcherna live då man ändå kan se det genom flödet i något påfund kallat Tiktok.
Mac_ skrev:Jag är ganska övertygad om att vi kommer få se Böljan i allsvenskan tillsammans med United Nordic FC, Hammarby Talang, Team Thorén, Ariana, Stockholm Internazionale samt 2-3 klubbar vi ännu inte känner till med United, International eller någonting kopplat till ett företag i klubbnamnet. I princip ingen kommer gå och kolla på matcherna live då man ändå kan se det genom flödet i något påfund kallat Tiktok.
FFF_Klagshamn skrev:Kollade nyss superettans tabell. GIF Sundsvall ligger alltså också pyrt till? Snart ser väl svensk fotboll ut som följande. Ta de 3 översta serierna i seriesystemet från 2019 och vänd allt upp och ner så har vi typ allsvenskan 2028 färdig. I Allsvenskan spelar då Team Thorén Gruppen Tvååker Stafsinge och Kulladals FF medan AIK Blåvitt och MFF huserar i Division 1/Division 2
FFF_Klagshamn skrev:Det beror också lite på om Örebro hamnar i norrettan eller söderettan för annars kan det bli en väldigt slagkraftig ettan södra nästa år med oss ÖSK HIF ÖIS och även andra föredetta elitklubbar som Åtvidaberg och Ljungskile om dom håller sig kvar. Medan Utsikten Värnamo Häcken Varberg och BP gör upp som SM-gulden i allsvenskan. 2020-talet är här.
Mac_ skrev:HIF i år känns väldigt mycket FFF 2021. När man väl börjat vinna lite och påbörjat vandringen uppåt kommer nya bakslag. Luktar Söderettan 2024 där. Låt oss gå upp i år, ÖIS eller HIF ner spetsar till toppstriden i serien ännu mer nästa år ;) Edit: Även Skövde lär åka ur, men känns som ett mellanår likt Norrby i så fall.
Mac_ skrev:HIF i år känns väldigt mycket FFF 2021. När man väl börjat vinna lite och påbörjat vandringen uppåt kommer nya bakslag. Luktar Söderettan 2024 där. Låt oss gå upp i år, ÖIS eller HIF ner spetsar till toppstriden i serien ännu mer nästa år ;) Edit: Även Skövde lär åka ur, men känns som ett mellanår likt Norrby i så fall.
FFF_Klagshamn skrev:På HIFs forum beklagar man sig över hur Baxter och Hasse Eklund inte kan strukturera upp ett försvarsspel. Låter lite bekant o så!
Zackie skrev:Som lök på laxen kan Vabäj gå förbi oss i den AS maratontabellen idag vid seger, vi innehar nu plats 36.
Brattebobo skrev:Delar upplevelsen att flera spelare ofta ser oinspirerade ut, saknar spelglädje och kraft. Däremot tycker jag vi kan ta det lite lugnt med tränarspekulationerna om Chrisses ”management by fear” och liknande. Vet inte om någon utgår från nån förstahandsinfo inifrån laget eller liknande, men att det liksom syns att de underpresterar pga att Chrisse trycker ner dem, den spekulationen tycker jag man kan lägga åt sidan om möjligt. Behöver inte handla om det nödvändigtvis tycker jag. Det skenar lätt iväg lite för mycket när man börjar tugga tränarfrågan som supportrar. Jag är dock säkert skyldig till liknande tidigare här gällande tidigare tränare ;)
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )