Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46337 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Mycket skön seger idag, uddamålssegrar är de bästa:) Första gången underläge vänds till seger i år och det är mycket viktigt och extra skönt.
snutstrut skrev:Jo, jag vet. Men det känns ologiskt att man ska ha blivit en sådan mycket bättre spelare mellan åren 22 till 30. Men jag har gärna fel! Och sen har jag ofta funderat hur mycket bättre FFF var när man spelade i Allsvenskan. Hur dagens trupp står sig mot då. Jag vet inte. Bäst senaste 10 åren tyckte jag man var när man låg i superettan 2018 och spelade sig tillbaka till Allsvenskan. Chisom, det var en bra anfallare det!
FFF_Emil skrev:Då var han ytterback och spelade 2 av dem åren i allsvenskan
FFF_Klagshamn skrev:Hahahahalmstad
snutstrut skrev:Man kan dock titta bakåt i statistiken och notera att Rasmus inte hade jättebra facit senast i FFF-tröjan. 2013 spelade han 7 matcher, varav 7 inhopp. 2014 spelade han 1 match, också inhopp. 2015 spelade han 3 matcher. 1 från start och 2 inhopp.
Lagkamraten skrev:Äntligen närmar det sig serie spel igen! Vad tror ni det blir för start 11a? Tim Borgström Tobbe stålheden Adam Stoffe. Lucas Aguda Wille Leo. Remo Kan vara gabbe och Oliver beror på skadeläget
snutstrut skrev:Man kan dock titta bakåt i statistiken och notera att Rasmus inte hade jättebra facit senast i FFF-tröjan. 2013 spelade han 7 matcher, varav 7 inhopp. 2014 spelade han 1 match, också inhopp. 2015 spelade han 3 matcher. 1 från start och 2 inhopp.
Zackie skrev:Haft lite dålig koll på Rasse o 2 åker, men e väl inte som ensam forward han spelat, dock gjort mkt poäng men han e väl ändå mittfältare eller ytterforward i Hintsa o Ärligs roll?
Don Godiva skrev:Det handlar om att vinna inte någon social verksamhet.Vinnare skallar är vad som behövs inte någon med plysoverall
Don Godiva skrev:Det handlar om att vinna inte någon social verksamhet.Vinnare skallar är vad som behövs inte någon med plysoverall
snutstrut skrev:Jag får känslan att Rasmus är en rätt glad och trevlig person som kan tillföra en del för laget genom sin person. En som kanske kan bryta den där tysta stämningen som ibland råder i laget. Bara en killgissning!
Visar 1 till 30 ( av 46337 poster )