Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46384 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Klagshamn skrev:Fyfan så jävla usla är Olympic är. Hurihelvete tog vi inte ens poäng mot dom??
Forza-IKO skrev:Totalt utspelade vet jag ju inte, men vi gjorde ingen bra match, dock så har nästan hela säsongen sett ut så för vår del, 1-2 matcher som varit 100%, men starkt att ändå vinna dessa matcher, lite samma för er del kanske? Tror det kommer stå mellan oss, Lund kommer tappa (förhoppningsvis redan ikväll) Eskilsminne orkar inte hela vägen, Trollhättan tappa sin tränare nyss, inte direkt positivt.. Spännande blir det iaf.
FFF_Klagshamn skrev:Oddevold var stundtals totalt utspelade av Ariana och borde ha förlorat hemmamatchen mot dom innan uppehållet så seger igår mot dom utan att spelet imponerade från vår sida lovar ändå gott.
FotbollsFFantast skrev:Gött med seger, tror Ariana kan ställa till det för rätt många lag i serien!
FFF1928GUU skrev:Hur kan du skriva att Leo var katastrof när han gjorde mål?
mackattack2 skrev:Håller med, men det är ändå bra att FF vinner med tanke på att dom spelade med 9/5 man. Leo var en katastrof idag med! och Melker Nilsson var inte bra heller. Frågan är om inte han ska spela defensivt istället. Dagens pass måste varit den som bidrog till FF s första mål Lucas satte den i djupet till Aguda som osjälviskt spelade vidare till Leo.
Långabollar123 skrev:Dåligt idag och kunde slutat med kryss. Vi ska avgöra sådan matcher tidigare. 2-1 får man tacka för och som man brukar säga att topplagen har mer tur i dåliga matcher. Ljungskile nästa då behövs mer pondus och djupledsbollar. Fler måste våga löpa iväg.
Brattebobo skrev:Mycket skön seger idag, uddamålssegrar är de bästa:) Första gången underläge vänds till seger i år och det är mycket viktigt och extra skönt.
snutstrut skrev:Jo, jag vet. Men det känns ologiskt att man ska ha blivit en sådan mycket bättre spelare mellan åren 22 till 30. Men jag har gärna fel! Och sen har jag ofta funderat hur mycket bättre FFF var när man spelade i Allsvenskan. Hur dagens trupp står sig mot då. Jag vet inte. Bäst senaste 10 åren tyckte jag man var när man låg i superettan 2018 och spelade sig tillbaka till Allsvenskan. Chisom, det var en bra anfallare det!
Visar 1 till 30 ( av 46384 poster )