Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
HBK:are tills jag dör skrev:Visste inte att man skulle räkna bort dom intressantaste matcherna, typ MFF. Då får väl du räkna bort Tvååker som tydligen är er roligaste match? Hur många var ni senast, 900 pers?
Tuta och Kör skrev:just nu ja hahhahahh Aik, Hammarby, Mff, Dif Softa lite nu för 70% var borta laget men kul att ni krigar som ni gör utan skönspel ändå häftigt att se att Hbk aldrig ger upp. Tänk att vi möter Tvååker i div.8 typ och har nästan 3500 pers som bäst. Tycker det är mer häftigt
FFF_Klagshamn skrev:Du bryr dig så lite om en Division 1-klubb att du bemödar dig med att läsa igenom klubbens svenska fans-forum. Själv ska jag också gå in och läsa igenom inlägg på Mariestads hembygdsförenings facebook-sida då det också är något jag har noll intresse av.
HBK:are tills jag dör skrev:Med tanke på att ni spelar i ettan får du betraktas som ganska kaxig.. Lite kul ändå att du bryr dig om Bois publiksiffror.. Läste någonstans att ni har ett publikrekord runt 5500.. Just nu har HBK ett publiksnitt hemma på 7700, så om du andas ut och tänker efter lite, så kommer du på att vi inte kan bry oss mindre om vi möter FFF eller ej..
FFF_Klagshamn skrev:Inte ens 4000 i ett "allsvenskt derby". Säger allt. Det är matcherna mot oss som är höjdpunkten för både hbk och bois även om vissa hbkare vill inbilla sig att blåvitt är deras främsta rival
FotbollsFFantast skrev:Borgströms framfart i vår kanske skulle öppnat för trebackslinje å wing backs? Tim Tobbe H-Gabbe- Stålheden Borgström Melker Melker N Ärlig. Aguda Leo- Oliver H Fler spelare i lägen de är bra i !!!
Brattebobo skrev:Trollhättan har nu 30 poäng och 30-5 i målskillnad. Rätt okej. Men de har klarat kontraktet nu så de kan gott slå av på takten framöver…
FFF_Klagshamn skrev:Var är skogstorparen?
Zackie skrev:Blir varmt idag, blir sämsta publiksiffran i år, 800 kanske, strandväder o senaste resultat påverkar. 3800 på Hallandsderbyt igår, för jävla uselt med 2 städer med en sammanlagd folkmängd på ca 130 000 o 7 mil emellan. Nä det är Falkenberg som forfarande är Hallands fotbollshuvudstad;) 11:an idag Anton Borgström Gabbe Stålheden Crazy Sibelius Stoffe Remo Aguda Ärlig Hintsa Min 11:à hade vart Erlandsson Borgström Gabbe Stålheden Melker L Stoffe Sibelius Aguda Ärlig Hintsa Leo
snutstrut skrev:Oskarshamn är ett lag som med största sannolikhet kommer spela i division 2 nästa år. Det är inte ett lag man ska släppa in två mål mot om man siktar mot Superettan. Klart att det är skoj med segrar, men när man tittar på själva spelet så är iallafall jag väldigt tveksam till om det räcker hela vägen till en serieseger. Man har helt enkelt inte råd med så dåliga halvlekar som man gör idag i första halvlek. Som det skrevs här nedan, mot ett bättre motstånd hade det kanske stått 0-2 i halvlek.
Lagkamraten skrev:Så mycket negativitet när vi vinner med 5-2 vad är det som gör detta? Njut av segern gubbar !!!!
snutstrut skrev:Nej, dagens vinst berodde på ett väldigt dåligt motstånd där Oskarshamn inte orkade hålla samma höga press som i första. Falkenberg var verkligen inte bra. Jag känner mig väldigt tveksam till att de kommer följa upp det här med två segrar borta.
Brattebobo skrev:Skönt att det löste sig i andra iaf. Prestationen i första halvlek hade väl gett ett 2-målsunderläge mot något av de bättre lagen i serien. Men men. Tre poäng viktigast nu. Eskilsminne borta nästa. De har fem raka segrar med målskillnaden 16-2 på dessa. Gör vi inte en topprestation finns inget som säger att inte de också käkar upp oss mer eller mindre, och vi får åka hem och vara tacksamma och glada för en eventuell poäng. Givetvis behöver vi vinna kommande två också innan uppehållet om vi ska ha med avancemang att göra. Eskilsminne borta och Ariana borta är två mycket starkare motstånd än svaga Oskarshamn, båda lagen kan slå oss om vi gör medelmåttiga insatser på nytt. Så steppa upp nu, snälla kära gulvitt. Alla till Helsingborg!
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )