Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46339 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Forza-IKO skrev:Kaxiga luffare är ni.. Haha okej, samma här, dessutom ska vi få tillbaka fyra skadade spelare också, tur för er att inte dom var med igår..
Forza-IKO skrev:Vilka pajasar ni är, mattan är gammal och ska bytas ut vad jag har hört nästa år, vad får dig att tro att vi trivs på en så gammal matta? Vi är ett spelande lag och vill ha så bra underlag som möjligt. Vi har försökt att få spela våra matcher på vår träningsanläggning med nytt konstgräs, hoppas att så kommer ske också.. Vilken tur att ni ska få spela på naturgräs i nästa match mot Trollhättan då, förväntar mig att ni vinner med 3-4 mål då, eller kanske ni ska klaga på att gräset inte är tillräckligt grönt? Träna nu lite kondition i veckan för ni såg trötta ut..
Brattebobo skrev:Vi är lite dåliga förlorare här inne nu. Eller dåliga kryssare… Okej att planen var dålig. Men det var den för Oddevold också. Personligen blev jag imponerad av dem då de lyckades sätta oss under konstant press och vann det mesta i duellväg. Jag trodde inte det skulle få se ut så på förhand. Vi fick igår känna på att den här säsongen verkligen inte blir någon ”walk in the park” om vi nu trodde det.
Brattebobo skrev:Vi är lite dåliga förlorare här inne nu. Eller dåliga kryssare… Okej att planen var dålig. Men det var den för Oddevold också. Personligen blev jag imponerad av dem då de lyckades sätta oss under konstant press och vann det mesta i duellväg. Jag trodde inte det skulle få se ut så på förhand. Vi fick igår känna på att den här säsongen verkligen inte blir någon ”walk in the park” om vi nu trodde det.
Forza-IKO skrev:Kaxiga luffare är ni.. Haha okej, samma här, dessutom ska vi få tillbaka fyra skadade spelare också, tur för er att inte dom var med igår..
Lagetvidhavet skrev:Få det inte att framstå som ni är något spelskickligt lag. Vi var usla och spelade ändå 1-1 emot er. Vi ska bara värma upp först så ser vi hur det ser ut till hösten!
IKO3 skrev:Och hur spelar fff fotboll? Långa bollar bakom backlinjen?
Långabollar123 skrev:Ta det lugnt nu. Se till och ta en match i taget vännen, såg inte större skillnad mellan er,Tvååker och Ljungskile. Linkande fotboll, dock är serien lång och vi får ta en match i taget nu. Vi är bara glada att vi har redan spelat på er katastrof planen ni erbjöd och jag tycker synd om alla andra lag som får uppleva det. Herre gud Lycka till och kriga vidare Ps. Påminn mig till hösten när ni kommer på Besök till vår arena, så snackar vi hur kanske matchen slutar.
Tuta och Kör skrev:Måste fråga? Hur gammal var mattan???? Enligt spelarna i Falkenbergs FF var mattan det sämsta dom har spelat på. Så nu förlåter jag killarna för spelet. Inte konstigt att ni trivs på detta underlag så som ni spelade. Ni får be till gud att er riktiga arena inte blir klar så ni kan tråka ur lagen ni möter här.
Forza-IKO skrev:Vilka pajasar ni är, mattan är gammal och ska bytas ut vad jag har hört nästa år, vad får dig att tro att vi trivs på en så gammal matta? Vi är ett spelande lag och vill ha så bra underlag som möjligt. Vi har försökt att få spela våra matcher på vår träningsanläggning med nytt konstgräs, hoppas att så kommer ske också.. Vilken tur att ni ska få spela på naturgräs i nästa match mot Trollhättan då, förväntar mig att ni vinner med 3-4 mål då, eller kanske ni ska klaga på att gräset inte är tillräckligt grönt? Träna nu lite kondition i veckan för ni såg trötta ut..
Långabollar123 skrev:Ja va kul för dig att ni är grymma. Grattis Dock har vi inte förlorat i denna serie sedan maj 2022 så du får börja med att visa respekt. Sedan ser vi när hösten kommer hur tabellen ser ut kompis. Vi spelade dåligt ändå får vi med oss 1-1 på borta plan eller på en jag vet inte vad det var för plan. Hade det varit på vår hemma arena hade vi nog försökt spela boll och då tror jag det hade slutat 2 eller 3-0 Jag är bara glad att spelarna inte blev skadade i denna Skitplan. Men det kanske är bra för er att spela på denna matta.
Tuta och Kör skrev:Måste fråga? Hur gammal var mattan???? Enligt spelarna i Falkenbergs FF var mattan det sämsta dom har spelat på. Så nu förlåter jag killarna för spelet. Inte konstigt att ni trivs på detta underlag så som ni spelade. Ni får be till gud att er riktiga arena inte blir klar så ni kan tråka ur lagen ni möter här.
Forza-IKO skrev:Trodde ni skulle vara bättre, ni har riktigt vassa omställningar, men inte så imponerad i övrigt.. Vi saknar 3 spelare varav två toppspelare för den här divisionen, dessutom möter vi ett lag med 12 man på plan idag (domaren) nivån på domarna i denna serie är ett skämt.. Nä vi äger denna matchen och ligger närmast segern. Plastmattan är skit, tror det är sista säsongen innan den byts men det är samma för båda lagen.. Kommer bli en jämn och tuff serie!!
Lagetvidhavet skrev:Vi är usla idag och våra motståndare är mer än nöjda. Allt är som vanligt och det är bara att vänja sig med alla dessa träben i serien. Måtte vi lösa biffen och avancera. Orkar inte med dessa skit-arenor med noll publik. Krossa Trollhättan!
Brattebobo skrev:Maj 2021 var kanske att ta i något år eller så, men visst…
Forza-IKO skrev:Trodde ni skulle vara bättre, ni har riktigt vassa omställningar, men inte så imponerad i övrigt.. Vi saknar 3 spelare varav två toppspelare för den här divisionen, dessutom möter vi ett lag med 12 man på plan idag (domaren) nivån på domarna i denna serie är ett skämt.. Nä vi äger denna matchen och ligger närmast segern. Plastmattan är skit, tror det är sista säsongen innan den byts men det är samma för båda lagen.. Kommer bli en jämn och tuff serie!!
Långabollar123 skrev:Ja va kul för dig att ni är grymma. Grattis Dock har vi inte förlorat i denna serie sedan maj 2021 så du får börja med att visa respekt. Sedan ser vi när hösten kommer hur tabellen ser ut kompis. Vi spelade dåligt ändå får vi med oss 1-1 på borta plan eller på en jag vet inte vad det var för plan. Hade det varit på vår hemma arena hade vi nog försökt spela boll och då tror jag det hade slutat 2 eller 3-0 Jag är bara glad att spelarna inte blev skadade i denna Skitplan. Men det kanske är bra för er att spela på denna matta.
Visar 1 till 30 ( av 46339 poster )