Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 30 | 16 | 8 | 6 | 56 | |
| 4 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 5 | 30 | 12 | 10 | 8 | 46 | |
| 6 | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 | |
| 7 | 30 | 11 | 8 | 11 | 41 | |
TOTALT 47023 INLÄGG. JUST NU 0 INLOGGADE.
Långabollar123 skrev:Helt rätt analys och synd att vi tappade igår för då hade vi tagit in 2 p på alla tre lagen som är före oss.
Tuta och Kör skrev:Har ingenting med pådrivare och sånt att göra. FFFs spel är sönderläst av motståndarna mellan åt. Speciellt när lagen spelar hemma. Tränaren har tyvärr inte plan B och lägger mer kraft på att spelarna ska tänka hur dom ska försvara sig än hur dom ska gasa på med mycket folk. Tyvärr får han inte ut max av killarna. Det kommer märkas hur bra spelare vi har i denna trupp, när dom byter klubb och till och med högre upp. Man såg efter 10 min att vår västerkant med Remo och Adam var rena E6an för BK Olympic. Varför gjorde man inte något direkt.
Tuta och Kör skrev:Har ingenting med pådrivare och sånt att göra. FFFs spel är sönderläst av motståndarna mellan åt. Speciellt när lagen spelar hemma. Tränaren har tyvärr inte plan B och lägger mer kraft på att spelarna ska tänka hur dom ska försvara sig än hur dom ska gasa på med mycket folk. Tyvärr får han inte ut max av killarna. Det kommer märkas hur bra spelare vi har i denna trupp, när dom byter klubb och till och med högre upp. Man såg efter 10 min att vår västerkant med Remo och Adam var rena E6an för BK Olympic. Varför gjorde man inte något direkt.
Zackie skrev:Vårt allra största problem är att inte vi har en stor ledare på plan som tar tag i det när spelet inte stämmer, detta har vi saknat senaste åren, Hofsö var en sån förra året, men vi hade ingen i SE heller eller i AS. Alla våra spelare e hyggliga div 1 spelare som kan spela ut alla lag hemma när allt flyter på, sen borta när man måste göra allt lite bättre o springa lite mer finns där INGEN som manar på! Räcker inte med att ropa ”kom igen gubbar” måste visa med offervilja o kämparglöd att här får vi jobba o ta en ”grisseger” Nä de blir tyvärr ingen SE, truppen e defenetivt inte redo för detta heller på långa vägar, alldeles för dåliga vinnarskallar, sen spelar de ingen roll vilken tränare eller spelsystem som tillämpas.
FotbollsFFantast skrev:Christoffer rosenrasande arg för spelarna inte kom in i omklädningsrummet efter matchen. Är inte det hans minsta bekymmer? Hade oroat mig för liiite annat.
FotbollsFFantast skrev:Christoffer rosenrasande arg för spelarna inte kom in i omklädningsrummet efter matchen. Är inte det hans minsta bekymmer? Hade oroat mig för liiite annat.
Brattebobo skrev:Det är inte så hemskt mycket som förändrats sista åren ändå. 2020 var vi seriekonkurrenter till HIF, 2024 är vi nog det också.
skogstorparen skrev:Vilket är bäst Dött forum å bra på plan eller tvärtom ;-)[/
Zackie skrev:Ditt eget forum verkar dött pisset…vi skiter väl fullständigt i va du spelat nånstans…
Visar 1 till 30 ( av 47023 poster )