Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46346 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Taylor till J-Södra.
Brattebobo skrev:Upplever nog detsamma. Började väldigt lovande men på det stora hela vet jag knappt om det gjorde varken från eller till att ta in honom. Lite mer meriterad trupp och jämnbördigt alternativ till Hintsa. Men tycker inte han imponerade så där väldigt mycket, mer än mot IFK Malmö. Absolut inte dålig och hade sina spetsegenskaper, men också vissa svagheter. I HN-rubriken är han ”Succéspelaren”, men fattar inte det där riktigt. En spelare som vart rätt bra, men ska vi prata succéspelare är det mer grabbar som Aguda, Hofsö, Ärlig, Borgström och Melker N och en drös till som vart lika mycket av ”succéspelare” som Taylor. Varken han eller Hintsa kan tituleras detta.
Tuta och Kör skrev:Inget större tapp för FFF. Silverholt gjorde hälften av sina mål mot IFK Malmö som knappt håller div.2 Nej här har vi yngre egna killar som borde vara mogna nu.
Brattebobo skrev:Taylor till J-Södra.
FFF_Nizze skrev:Ämne: Härligt Erik, du ska....
Tack tack! Du får hemskt gärna hjälpa till! Kan jag få din mailadress? Har du sett att jag lagt in en länk till Stigs Soldaters Hemsida under menyknappen "Länkar"? //Nizze (Eric)
FotbollsFFantast skrev:Underskatta inte Stoffe, senare delen av säsongen tycker jag han gör skillnad på ett positivt sätt. Jämför med Tobbe K där är Gabbe bättre när han spelar, ändå har Gabbe fått agera reserv….. Lucas gjort det helt ok, men Stoffe har varit bättre.
Zackie skrev:Jajamän, han glömde jag, duktig men får bara spela när Stoffe eller Melker saknas.
mackattack2 skrev:Lucas!
Zackie skrev:Förra året lyftes väl Emilov o Oskar C upp, Melker L oxå?? eller de kanske va året innan. Ser man historiskt är det väl inte jättemånga som gått från egna led till en stabil start11:a, Gustaf, Jeppe K, Björken, va jag kan komma på i modern tid ( efter 2010)
Tuta och Kör skrev:Ska vi inte flytta up några talanger alls till A-laget???? Varför ska man hämta från div.2 ???
Brattebobo skrev:Funderar på denna procedur, kan inte vara så lätt numera när man inte lirar i U21-serie?
Tuta och Kör skrev:Ska vi inte flytta up några talanger alls till A-laget???? Varför ska man hämta från div.2 ???
Zackie skrev:Stoffe kritat på en förlängning, viktigt, vart väldigt nyttig i år!
Visar 1 till 30 ( av 46346 poster )