Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
8 | ![]() | 21 | 9 | 5 | 7 | 32 |
9 | ![]() | 21 | 7 | 8 | 6 | 29 |
10 | ![]() | 21 | 7 | 6 | 8 | 27 |
11 | ![]() | 21 | 8 | 3 | 10 | 27 |
TOTALT 46629 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
mackattack2 skrev:Stoffe bäst enligt Chrisse igår. Nu väntar två sjukt viktiga borta matcher,hade varit fint och fått med sig 6 pinnar efter dom bataljerna.
FotbollsFFantast skrev:Startelvan AA Borgström- Gabbe-Tobbe-Adam Stoffe Melker N Ärlig Aguda. O Hintsa Leo Blir troligen Tim för Gabbe, då han varit skadad….. Vill se oss gå ut med bröstet högt å köra över Torn, döda matchen relativt tidigt å in med en stensäker 3-0 a Forza Gula
Sammo_FFF skrev:Enkla 3p. Fortsätt så!
Brattebobo skrev:Rättelse: Melker L knackar på startelvan ordentligt också men väldigt tuff konkurrens med Linus och Adam på de positionerna givetvis.
Brattebobo skrev:Den elvan känns ju helt given och gjuten i cement egentligen när alla är spelbara. Handlar bara om frågan om Lucas på mitten och Tim vs Gabbe. Möjligen Remo vs Oliver också men antagligen inte. Sen flera bra på bänken men startelvan känns inte som så jättemycket att diskutera utöver Lucas och Gabbes vara eller icke vara då. Inget regn på lördag väntas iaf, man är trött på det nu :)
FotbollsFFantast skrev:Startelvan AA Borgström- Gabbe-Tobbe-Adam Stoffe Melker N Ärlig Aguda. O Hintsa Leo Blir troligen Tim för Gabbe, då han varit skadad….. Vill se oss gå ut med bröstet högt å köra över Torn, döda matchen relativt tidigt å in med en stensäker 3-0 a Forza Gula
Lagetvidhavet skrev:Det är nog inte gratis. Då hade jag blivit förvånad. Bör väl vara runt en hundring-hundrafemtio per match.
Zackie skrev:Är det gratis o visas alla matcher på ettan play? När jag gick in o fixade ett konto kunde jag ju se upptaktsträffen.
Will Antwi skrev:Tjena, Ettanplay kommer att sända. Jag tror även att Cmore kommer att visa "veckans match".
FFF Nisse skrev:Är det någon som vet om matcherna kommer sändas ?
Visar 1 till 30 ( av 46629 poster )