Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Ska denna målvakt vara första målvakt 2023? Och tvååker förlängde inte grabben? Ska man vinna serie så är målvakt viktigaste posten i laget. Vi kan inte räkna med att Tim ska komma tillbaka så snabbt. krävs längre än man tror och man måste ha tur att allt går som planerat under rehab. Jag skulle vilja ha en ännu mer etablerad målvakt och Anton får kämpa för att slå ut den andra. För om detta är fallet så förstår jag inte varför Nadeem lämnade och inte tog kampen att utmana Anton? Om Anton ska vara förste målvakt så tycker jag att dom ska lyfta upp U19 målvakten bredvid Anton. Varberg lyfter upp 4 akademi spelare födda 06 och 05. Varberg spelar i Allsvenskan och vi i div.1 och vår U19 är bättre än Varberg? Så nu tycker jag att man slutar att värva provspelare från div.2 och istället lyft upp lärlingar från Akademin, så att dom får en bra utbildning och kan slusas in i A-laget.
knallskottet skrev:Är ni rädda? <3
FotbollsFFantast skrev:Lite naivt av Nadeem, inte så att han var superövertygande i inhoppet efter Tims skada…. Faktum är väl att hade vi bytt Mv med ÖFK i kvalet hade det nog vart vi i SE.
Brattebobo skrev:Absolut, men man kan få tydliga signaler om hur det tänks inför kommande säsong. Är nog lite naivt att tänka annat. Nadeem: ”Dom var tydliga med att dom letar en ny förstamålvakt och jag har större ambitioner än att sitta på bänken” - tror knappast det är rent påhitt eller? David i HN: ”Jag hade ett samtal med Nadeem häromdagen och sa att vi inte ser honom som nummer ett nästa år på förhand.” Svårt att tolka annorlunda tycker jag. Sen är det klart målvakter alltid konkurrerar, men….. det är en lite speciell position. Kan mycket väl bli att han skulle få nöta bänk 30 matcher nästa år om vi hittar den målvakt vi söker. Jag kan nog ändå tycka att detta kan vara det bästa för båda parter… men vi behöver ju hitta två dugliga målisar nu då, en på Tim-nivå och en ung och lovande som andremålvakt.
knallskottet skrev:Är ni rädda? <3
Zackie skrev:Man kan ju aldrig få garantier över att man ska ha en startplats??? Hade ju vart väldigt konstigt.
FFF-experten skrev:Skulle vi inte kunna låna hem Brattberg under Tims konvalescens? Då hade han fått mycket speltid tills dess chansen dyker upp på riktigt i Häcken...
Brattebobo skrev:Kan jag förstå i och för sig. Sätta sig på bänken igen bakom ny förstemålvakt kan knappast kännas inspirerande nu.
FFF_Klagshamn skrev:Bara bra. Hoppas vi skippar det sedvanliga mötet mot bois med.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )